• kijk eh,

    mijn ex waar het al eventjes mee uit is, van hem had ik dus zo een kettinkje gekregen enz eh, en die had me op een avond echt zo kwaad en aan het wene gemaakt, dat ik zenne nest terug aan hem heb gegeven, nu staat er zo'n foto een goei vriendin van mij & van hem haar profiel met die ketting

    & nu sta ik dus op ontploffen (:


    I see sunset in your eyes

    sla hem op de bek ^^


    Crack a bottle

    sla hem op de bek ^^


    hmpff, dat kan ik niet ze :D

    alhoewel ik al een paar jongens geslaan heb,
    hij doet me pijn, maar eigenlijk hou ik best nog van hem, alhoewel hij al veel homotrekjes heeft gekregen -.-'


    I see sunset in your eyes

    Steel die ketting trg. :Y)

    Steel die ketting trg. :Y)


    noo way, daarvoor ben ik te kwaad op hem :)

    & dat zal hij ook nog merken morgen


    I see sunset in your eyes

    Men, scheld hem uit. ><

    Men, scheld hem uit. ><


    dat is het hem juist, ik heb al zoveel op hem gescholden, dat hij er zich zelfs niets meer van aantrekt, die ass <<.


    I see sunset in your eyes

    (...)

    noo way, daarvoor ben ik te kwaad op hem :)

    & dat zal hij ook nog merken morgen

    Nou, als je die ketting steelt dan ga je toch lekker voor zijn neus ermee zwaaien en dan trek je die ketting kapot, fzo. En dan prop je hetgene wat nog over is van die ketting in zijn mond en dan sla je hem. En dan vertrek je. ^-^

    (...)
    Nou, als je die ketting steelt dan ga je toch lekker voor zijn neus ermee zwaaien en dan trek je die ketting kapot, fzo. En dan prop je hetgene wat nog over is van die ketting in zijn mond en dan sla je hem. En dan vertrek je. ^-^


    hahaa, is nog niet zo'n slecht idee, maar ..
    hij is mijn buurjongen, -hebikweer- dus zijn ouders zijn bevriend met mijn ouders, en ik kan heel goed met zijn moeder overweg &jaa, dan komt daar miss ruzie van en wil ik niet


    I see sunset in your eyes

    (...)

    hahaa, is nog niet zo'n slecht idee, maar ..
    hij is mijn buurjongen, -hebikweer- dus zijn ouders zijn bevriend met mijn ouders, en ik kan heel goed met zijn moeder overweg &jaa, dan komt daar miss ruzie van en wil ik niet

    But, als je nu eens naar zijn ouders gaat en je legt het uit en dan doe je dat en dan heb je mss geen ruzie.

    (...)
    But, als je nu eens naar zijn ouders gaat en je legt het uit en dan doe je dat en dan heb je mss geen ruzie.


    hahaaa, nee dat doe ik dus nie ze :D
    ik vind wel iets,

    al zijn vlammen die hij totnutoe al had hadden tegen hem nee gezegt

    & ik zal daar wel voor zorgen dat da zo blijft, mwoehahhaaa :Y)


    I see sunset in your eyes

    Naaistreek. Serieus.


    No growth of the heart is ever a waste