• jaa kijk ,soms doe ik duss net of ik hoofdpijn hb sodat ik thuis mag blijven vn me ma. Gisteren duss ook ,of als ik op sgool sit dan ga ik me ziekmelden en dan naar huis fseu als ik ègt geen zin heb in school of nog gwn moe fseu bn,, Dus eigenlijk spijbel ik soms gwn. Maar nu zegt mijn moeder dat ik best wel vaak hoofdpijn hb en dat ze de dokter wil bellen >< maar ze heeft niet door fseu dat ik het fake maar de laatste tijd hb ik het best vaak gefaked fseu XD En spijbelen mag naatuurlijk niet en blahblahblah ,maar dan moeten ze die school maar intresanter maken X'D
    Maar wat moet ik nu seggen dan tegen me ma?
    Die denkt duss dat ik ziek bn fseu dat ik best wel vaak hoofdpijn hb xD


    Assasin.

    Zeg gewoon, dat je veel moe bent omdat je veel voor school moet doen ofzo :D

    Je moet gewoon minderen met je fake hoofdpijn ding xD
    en blijven denken dat school leuwk is
    plan gwn elke dag wat leuke dingen na school =D
    het werkt egt k deed het oowk :X

    Het was zelfs zo ''verdacht'' dat me moeder me egt nee nam maar de dokter.. toen bleek dat ik egt ziek was :|
    ik ahd echt zoeits van.. WTF??


    (H) Sanne


    Beautiful people, are people who smile.

    zeg gwn dat je niet goed slaapt ofso xD?
    en dan je DAAROM hoofdpijn hebt !=D


    don't Worry...Be gay.

    Jaa ik zei net zo tegen me moeder:
    Ik wil niet >< DOkters zijn eng.. en het gaat al weer.
    maar ze luisterd niet ,, ze zegt zo , strx is er echt wat met je..
    Maar ik vind dokters egt eng O.o en ze worden nog enger als je niet eens egt ziek bnt xD


    Assasin.

    Bedenk eens iets nieuws. Zoals maagpijn, wissel het af. Want altijd hoofdpijn hebben is verdacht.

    Bedenk eens iets nieuws. Zoals maagpijn, wissel het af. Want altijd hoofdpijn hebben is verdacht.

    met je eens =')


    What you see, is what you get.

    Bedenk eens iets nieuws. Zoals maagpijn, wissel het af. Want altijd hoofdpijn hebben is verdacht.


    Als ik buikpijn hb segt se: mischien moet je ongesteld worden xD EN dan moet ik alsnog naar school ,, but het is inderdaad wel een slim idee ^^


    Assasin.

    zeg gewoon dat je snel hoofdpijn krijgt omdat je een drukke klas hebt, dat probleem heb ik vroeger heel veel gehad en het is niet om mee te lachen.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    zeg dat je altijd als je moe bent hoofdpijn hebt..
    en verzin is een andere smoes dan hoofdpijn.. [/buikpijn ofzo x3 ]