• De vraag is duidelijk zeker?!

    Ik heb een tumor naast mijn slaper gehad die is dan uitgebreid tot bijna bij mijn hart.

    Ik was toen nog baby, maar ik heb het overleefd.

    Nu heb ik er wel nog steeds last van..


    Camille :')

    ik heb geen dodelijke ziekte gehad, het lijkt me wel schokkend als je er zelf eentje krijgt...


    Veni, Bibi, Vomui

    ohh, dat is echt super erg.
    ik vind het al erg dat ik met een blauwe en dikke kaak rondloop omdat er een kies uitmoest.
    maar een tumor is toch ff wat erger


    You'd took my breath but I'll survive.

    wooow heftig :|!!
    een vriendin van mijn moeder is ook overleden aan kanker die had het bij haar baarmoeder.

    ik zelf heb alleen een soort astma dus ik heb niks te zeuren over dat ik het slecht heb

    heb veel respect voor je

    Ik heb geen Dodelijke Ziekte Gehad..
    Ik ben wel geopereerd in me Keel .. Aan Een Cyster ..
    Die zat te dicht bij me limphklier (ofzoiets [limpfklier] ) En bij me Long dinges waardoa je ademt.. Dus die moest weg ..
    Verder eigentlich niks ..
    Naja, wel een heftig verhaal joh! Gelukkig heb je het overleefd!

    Ik heb ook veel Respect voa je (PEACEE!!:D)

    -xx My.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mijn vader is overleden aan kanker.. HIj was al 15 jaar ziek. Maar dat je dat overleeft hebt zegt natuurlijk wel hoe belangerijk het was dat jij hier op aarde bent;)!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zelf Niee maa me vriendin heeft een hersen tumor gehad

    Erg! Als je het hebt dan en het dan hebt overleefd! Dat lijkt me spannend maar het overleven is koel! Als dat lukt!:)


    Love is in the air'<3

    wow dass wel heeeeeeeel klote.. ik had een jaar gelede een bult achter me oor toen ben ik naar de dokter gegaan toen dachten ze ook dat het een tumor was maar dat was t dus niet en nu wete ze nog steeds niet wast het is en loop ik met een misvormde kop rond.. nee hor zo erg is het niet.. je ziet het amper
    xxMelissaa

    erg!!!

    toen ik een baby was had ik eeen vernouwing bij iets bij mijn hart, eeen zuster heeft mij toen ik ziek was net optijd aan de beademing gelegt anders was ik er niet meer..

    maar ik ben nu gewoon hartstikke normaal!!!

    hmm..

    ik heb geen dodelijke ziekte, maar ik ben wel eens, toen ik euhm.. 5 was of iets jonger, aan mijn luchtpijp geopereert omdat ik toen bijna geen adem meer kreeg ofzo.

    Verder heb ik alleen maar (zware) astma, maar ach.. Zo erg is dat nou ook weer niet. ;)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik gelukkig niet!


    I am an idiot, I move.

    Ocharme :S


    Träume sind wirklich!!

    ikke heb niks ^^
    alleen aan mn geboorte had ik zwabberbenen
    oke dat klinkt dus heel grappig maar ik kon niet eens 2 meter lopen of ik lach al op mn bek xD


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Mijn oma heeft kanker, en mijn papa krijgt dat zeker ook, hij rookt zich werkelijk dood. En mss kan ik ook kanker krijgen want ze zeggen dat dat zo in de familie zit ofso. Nuja, ik weet het niet, ik hoop zelf ook van niet.
    Om te weten dat je oma elk moment kan dood zijn, is niet fijn.

    gelukkig heb ik nooit een dodelijke ziekte gehad, en ben alleen in het ziekenhuis geweest toen ik 5 was ofzo, want was toen uitgedroogd. ik vind het écht hartstikke erg voor de mensen die het wel hebben, en wens ze veel sterke&het beste(H)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]