• Ik ben zolang weg geweest dat ik nog amper weet hoe ik een mooie lay-out kan maken

    Anyways, ik ben weer terug op Quizlet!


    Sommige van jullie kennen me misschien nog wel (mijn echte naam is dus Ilona, andere usernames die ik heb gehad zijn bijvoorbeeld Hepheastus, Maxilena, Beauregard en WeasIey) en ik ben denk ik alweer een half jaar niet meer echt actief op Q meer.

    Dit komt vooral omdat sinds die tijd mijn leven ineens enorm druk werd - schoolmusical repetities, 10 uur trainen doordeweeks, peerleader zijn, debatclub, gewoon schoolwerk en dan ook nog eens een vriendje (hehehe).

    Maar de musical is afgelopen, ik train nu ook een stuk minder en het debat seizoen is ook voorbij, dus ik heb weer wat tijd vrij. Om te besteden aan Q dan (:

    Maarjaaa. Is er nog iets belangrijks verandert of iets interessants gebeurt sinds oktober? ^^

    xxx Ilonaaa


    “A queen will always turn pain into power.”

    Heee, welkom terug!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken jou nog! Welkom terug c;


    26 - 02 - '16

    Ik herken je nog wel. Welkom terug! (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Charbonneau schreef:
    I remember you, hi. c:

    Annemarijeee. Hey ^^

    dooddoenervis schreef:
    Jou herken ik nog! Welcome back! (cheers)

    Jarne toch? Thaaanks c;


    “A queen will always turn pain into power.”

    Dankjulliewelllll c: ik word nu toch een beetje te lui om overal apart op te reageren hahaha


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ja jou ken ik nog! Welkom terug! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ilona (wbw) Hi there hehe


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hey Iloon. Welcome back ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Iloonebooon! I missed you hehe^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ILONAAAAAA *ATTACK HUGS*


    take me back to the basics and the simple life

    Welcome back!


    The truth is out there.

    Hey! Wij zaten samen in Team Gryffindor, niet? (:
    Welkom terug!!!


    I wanna be a wizard!

    Jou ken ik nog wel (vaagjes :'P). Welcome back! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Halloooo, welcome back!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yep, me remembers you.c=


    You were born original, don't die as a copy.