• Altijd al naar Hogwarts gewild? Dat kan nu!
    Harry zit in zijn vierde leerjaar.
    Kleding van Hogwarts:


    Voor jongens:


    Voor meisjes:



    Zo moet je het doen(dit is mijn personage):
    Naam:
    Iveline(Ivy) Catherine Dawn Dumbledore
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 13
    Leerling/Leraar: Leerlinge
    Uiterlijk(het liefst met foto):


    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    Aardig- Ze is best vriendelijk
    Slim- Net als haar vader is Ivy slim en kan met een scherpe blik naar dingen kijken.
    Dapper- Ivy is misschien vaak bang, ze durft die angst wel opzij te zetten, en daar gaat het eigenlijk om.
    Behulpzaam- Ivy helpt je graag.

    Slechte eigenschappen:
    Onzeker- Ivy denkt nogal snel dat ze niks kan en is daardoor vaak onzeker, ook omdat ze een lange tijd bij adoptie-ouders was, en allemaal lieten ze haar in de steek.
    Sluw- Ivy is sluw en kan ze je er snel in luizen.
    Bijdehand- Ivy is erg bijdehand, vooral tegen leraren.
    Relaties(ook familie en vrienden, enz.)
    Vader: Albus Dumbledore
    Moeder: Onbekend, haar vader wil er niks over zeggen
    Zus: (Wil iemand mijn (half) zus of nog een broer zijn.
    Patronus: Eenhoorn, dit is erg zeldzaam.
    Geschiedenis:
    Ivy dacht altijd dat ze bij Gryffindor zou komen, net als haar vader, maar ze kwam bij Slytherin.
    Zij en haar vader hadden veel moeite gehad om dit te accepteren.
    Huisdieren: Ja, heeft ze, een donkerbruine uil.
    Extra: Ivy heeft erg veel talent voor toverdranken.

    Het mogen zelfbedachte personages zijn, maar ook die als bestaan.
    Enjoy!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 20:06 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Mag ik een slytherin meisje dochter van Bellatrix Lestrange en onbekende ravenklauw jongen

    Mag ik een Gryffindor meisje ?


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Super leuk deze ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Naam: Jennifer 'Jenny' Evans
    Afdeling: Griffoendor
    Leeftijd: 15
    Leerling/Leraar: Leerlinge
    Uiterlijk(het liefst met foto): Jenny is een knap meisje, met haar lange, zachte honingblonde haren en grote groene ogen, met lange, donkere wimpers. Haar wenkbrauwen zijn bruin, en van zichzelf mooi gevormd. Met haar lengte van 1,82 is ze zeker niet klein, en hier heeft ze geen enkel probleem mee. Ze is slank gebouwd, maar niet mager. Ze heeft een lange, rechte neus. Haar huid is erg licht, waardoor ze er altijd bleekjes uit ziet. Haar kledingstijl is buiten haar uniform comfortabel. Ze bezit veel truien en treggings, die ze, als ze in de dreuzelwereld is bijna altijd aanheeft. Haar haren draagt ze dan vaak in een rommelige knot. Jenny gebruikt niet veel make-up, ze draagt meestal alleen een dun streepje eyeliner en mascara. Ze ziet er altijd erg naturel uit, en zelfs op feesten houdt ze er niet van om zich heel erg op te maken.
    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    Slim - Jenny is een slim meisje, en leert vaak hard voor haar toetsen om een dikke voldoende te halen. Dit wordt beloond met een rapport met alleen maar negens en achten.
    Betrouwbaar - Als je iets kwijt wil, kun je altijd bij Jenny aankloppen. Ze zal je geheimen nooit aan iemand door vertellen, ook al ben je haar ergste vijand.
    Zelfverzekerd - Jenny is tevreden met zichzelf, en kan goed voor zichzelf en anderen opkomen.

    Slechte eigenschappen:
    Ze zegt wat ze denkt - Als Jenny iemand niet graag mag, dan zal ze dit niet onder stoelen of banken steken.
    Pessimistisch - om zichzelf te beschermen tegen teleurstellingen, is Jenny een echte pessimist. Ze vind het erg moeilijk om het goede in een slechte situatie te zien.
    Boos - Jenny is snel op haar teentjes getrapt, en kan dan ook wel eens heel gemeen worden.
    Relaties(ook familie en vrienden, enz.)
    Vader : John Evans ( Dreuzel )
    Moeder : Alis Evans (Heks)
    Broer : Asmae (Dreuzel)
    Patronus: Paard
    Geschiedenis:
    Jenny werd geboren op 1 september. Haar ouders heeft ze nooit gekend, deze zijn vlak na haar geboorte omgekomen bij een auto ongeluk. Ze heeft hier erg veel moeite mee, en ze houdt ook zeker niet van grapjes over haar ouders. Ze kwam in een pleeggezin, waar ze nu nog steeds zit. Deze mensen willen het feit dat ze een heks is nog niet helemaal accepteren en proberen dit zoveel mogelijk te negeren.
    Huisdieren: Ja, ze heeft een grijze uil, Kahlen genaamd.
    Extra: Jenny is heel erg goed in Verweer tegen de Zwarte kunsten


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    sennax schreef:
    Naam: Jennifer 'Jenny' Evans
    Afdeling: Griffoendor
    Leeftijd: 15
    Leerling/Leraar: Leerlinge
    Uiterlijk(het liefst met foto): Jenny is een knap meisje, met haar lange, zachte honingblonde haren en grote groene ogen, met lange, donkere wimpers. Haar wenkbrauwen zijn bruin, en van zichzelf mooi gevormd. Met haar lengte van 1,82 is ze zeker niet klein, en hier heeft ze geen enkel probleem mee. Ze is slank gebouwd, maar niet mager. Ze heeft een lange, rechte neus. Haar huid is erg licht, waardoor ze er altijd bleekjes uit ziet. Haar kledingstijl is buiten haar uniform comfortabel. Ze bezit veel truien en treggings, die ze, als ze in de dreuzelwereld is bijna altijd aanheeft. Haar haren draagt ze dan vaak in een rommelige knot. Jenny gebruikt niet veel make-up, ze draagt meestal alleen een dun streepje eyeliner en mascara. Ze ziet er altijd erg naturel uit, en zelfs op feesten houdt ze er niet van om zich heel erg op te maken.
    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    Slim - Jenny is een slim meisje, en leert vaak hard voor haar toetsen om een dikke voldoende te halen. Dit wordt beloond met een rapport met alleen maar negens en achten.
    Betrouwbaar - Als je iets kwijt wil, kun je altijd bij Jenny aankloppen. Ze zal je geheimen nooit aan iemand door vertellen, ook al ben je haar ergste vijand.
    Zelfverzekerd - Jenny is tevreden met zichzelf, en kan goed voor zichzelf en anderen opkomen.

    Slechte eigenschappen:
    Ze zegt wat ze denkt - Als Jenny iemand niet graag mag, dan zal ze dit niet onder stoelen of banken steken.
    Pessimistisch - om zichzelf te beschermen tegen teleurstellingen, is Jenny een echte pessimist. Ze vind het erg moeilijk om het goede in een slechte situatie te zien.
    Boos - Jenny is snel op haar teentjes getrapt, en kan dan ook wel eens heel gemeen worden.
    Relaties(ook familie en vrienden, enz.)
    Vader : John Evans ( Dreuzel )
    Moeder : Alis Evans (Heks)
    Broer : Asmae (Dreuzel)
    Patronus: Paard
    Geschiedenis:
    Jenny werd geboren op 1 september. Haar ouders heeft ze nooit gekend, deze zijn vlak na haar geboorte omgekomen bij een auto ongeluk. Ze heeft hier erg veel moeite mee, en ze houdt ook zeker niet van grapjes over haar ouders. Ze kwam in een pleeggezin, waar ze nu nog steeds zit. Deze mensen willen het feit dat ze een heks is nog niet helemaal accepteren en proberen dit zoveel mogelijk te negeren.
    Huisdieren: Ja, ze heeft een grijze uil, Kahlen genaamd.
    Extra: Jenny is heel erg goed in Verweer tegen de Zwarte kunsten


    Leuk!


    Never grow up, it's a trap.

    Zou ik misschien een Slytherin meisje mogen?
    (Dochter van Snape, Jo Snape, snappie ;-))


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Zou ik misschien een Slytherin meisje mogen?
    (Dochter van Snape, Jo Snape, snappie ;-))

    Ja, is goed! Maar omdat mijn personage dat ook is (dochter) maakt dat ze halfzussen. Hoe oud is ze? Mijne is dertien. Je mag zelf beslissen of ze elkaar mogen/ haten/ nooit met elkaar optrekken. En houdt ze geheim dat ze de dochter van Snape is? Vertel het maar!

    btw Mijn personage is van Gryffindor, en als jouwe van Zwadderich is kan het goed zijn dat ze elkaar niet echt mogen


    Never grow up, it's a trap.

    Ik ga het zo meteen maken (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ik ga het zo meteen maken (K)

    (Y)


    Never grow up, it's a trap.

    Mag ik een slytherin meisje als dochter van sirius black

    Daisy_Evans schreef:
    Mag ik een slytherin meisje als dochter van sirius black


    Ja, mag!


    Never grow up, it's a trap.

    Naam: Eveline Drav
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 14
    Leerling/Leraar: Leerlinge
    Uiterlijk(het liefst met foto): ze is een nogal klein meisje van niet langer dan 1.47 meter. Ze heeft
    Halflang bruin bijna zwart haar. Ze heeft een ovaal gezicht waarbij je haar kaaklijn nogal goed kan zien. Haar ogen zijn groen van kleur. Ze heeft vrij volle lippen en een kleine neus


    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    Optimist-Eveline ziet in alles een licht puntje hoe moeilijk het ook is
    Slim- Eveline is erg slim al denkt ze wel eens in een boogje
    Doorzetter- Als Eveline iets echt wil dan gaat ze er helemaal voor niks kan haar nog weer houden ze doet er alles voor


    Slechte eigenschappen:
    Geheimzinnig- Ze houdt haast alles geheim net zoals dat Sirius Black haar vader is
    Wraakzuchtig- Eveline is erg wraakzuchtig en met haar slimheid veroorzaakt het nog wel eens problemen
    Betweter- Ze wil altijd gelijk hebben maakt niet uit tegen wie ze het hebt maar ze heeft altijd gelijk
    Relaties(ook familie en vrienden, enz.)
    Vader: Sirius Black
    Moeder: Onbekent
    Adoptievader: Mark Drav
    Adoptiemoeder: Elizabet Drav
    Vrienden: Ze is vaak met Luna Lovegood ook al zit ze in Slytherin heeft ze toch vrienden in een andere afdeling
    Patronus: Een vos
    Geschiedenis: Een maand voor Sirius Black in de gevangenis kwam werd Eveline geboren. Haar moeder wilde niks met haar te maaken hebben en toen Sirius in de gevangenis kwam heeft ze haar te vondeling gelegt. Meneer en mevrouw Drav (muggles) vonden haar. Eerst wouden ze Eveline naar de politie brengen maar ze wouden graag een kindje en Mevrouw Drav kon geen kinderen krijgen door haar ziekte. Dus acepteerde ze Eveline als hun eigen kindje. Op Hogwarts kwam ik er achter dat ik de dochter van Sirius Black was. Bang dat iemand achter de waarheid zou komen houd ze het geheim.
    Huisdieren: Ja, thuis een vos die ze gevonden had toen ze drie jaar was. Op Hogwarts een zwarte kerkuil omdat vossen niet mogen op Hogwarts.
    Extra: Ze is erg goed in het vak transfiguration

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 9:43 ]

    Daisy_Evans schreef:
    Naam: Eveline Drav
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 14
    Leerling/Leraar: Leerlinge
    Uiterlijk(het liefst met foto): ze is een nogal klein meisje van niet langer dan 1.47 meter. Ze heeft
    Halflang bruin bijna zwart haar. Ze heeft een ovaal gezicht waarbij je haar kaaklijn nogal goed kan zien. Haar ogen zijn groen van kleur. Ze heeft vrij volle lippen en een kleine neus


    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    Optimist-Eveline ziet in alles een licht puntje hoe moeilijk het ook is
    Slim- Eveline is erg slim al denkt ze wel eens in een boogje
    Doorzetter- Als Eveline iets echt wil dan gaat ze er helemaal voor niks kan haar nog weer houden ze doet er alles voor


    Slechte eigenschappen:
    Geheimzinnig- Ze houdt haast alles geheim net zoals dat Sirius Black haar vader is
    Wraakzuchtig- Eveline is erg wraakzuchtig en met haar slimheid veroorzaakt het nog wel eens problemen
    Betweter- Ze wil altijd gelijk hebben maakt niet uit tegen wie ze het hebt maar ze heeft altijd gelijk
    Relaties(ook familie en vrienden, enz.)
    Vader: Sirius Black
    Moeder: Onbekent
    Adoptievader: Mark Drav
    Adoptiemoeder: Elizabet Drav
    Vrienden: Ze is vaak met Luna Lovegood ook al zit ze in Slytherin heeft ze toch vrienden in een andere afdeling
    Patronus: Een vos
    Geschiedenis: Een maand voor Sirius Black in de gevangenis kwam werd Eveline geboren. Haar moeder wilde niks met haar te maaken hebben en toen Sirius in de gevangenis kwam heeft ze haar te vondeling gelegt. Meneer en mevrouw Drav (muggles) vonden haar. Eerst wouden ze Eveline naar de politie brengen maar ze wouden graag een kindje en Mevrouw Drav kon geen kinderen krijgen door haar ziekte. Dus acepteerde ze Eveline als hun eigen kindje. Op Hogwarts kwam ik er achter dat ik de dochter van Sirius Black was. Bang dat iemand achter de waarheid zou komen houd ze het geheim.
    Huisdieren: Ja, thuis een vos die ze gevonden had toen ze drie jaar was. Op Hogwarts een zwarte kerkuil omdat vossen niet mogen op Hogwarts.
    Extra: Ze is erg goed in het vak transfiguration


    Superleuk!


    Never grow up, it's a trap.

    Uit verveling.

    Mag ik een Ravenclaw jongen en, als je twee mensen mag maken, ook nog een Slytherin meisje?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Revolution schreef:
    Uit verveling.

    Mag ik een Ravenclaw jongen en, als je twee mensen mag maken, ook nog een Slytherin meisje?

    Ja, mag!


    Never grow up, it's a trap.