• in de laatste paar weken in de liefde meegemaakt???
    heb je iemand ontmoet die je helemaal te gek vind of
    gaat het weer beter of slechter met je vriend/vriendin??
    of vind iemand jou leuk??

    zet een berichtje hierbij of reageer op anderen of voel lekker mee..
    gewoon een soort van gezellig praat topic waar je alle liefdes dingen ff kwijt en uit je hart kan.

    ik zelf: ik heb eindelijk de jongen die ik al tijdje best leuk vind weer s gezien en ben nu happy :), maar heb wel beetje last van tweestrijd, wat me minder happy maakt...


    you make everything seem so possible <3

    Ik vier bijna mijn 1-jarige jubileum. En ik ga bijna beginnen mijn backpack tour te plannen in/naar Engeland volgend jaar, uiteraard ook samen met vriendje-lief:Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."


    Shoganai i ne~

    StarSparkle schreef:




    +100


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ooooh ik heb leuke dingen meegemaakt ^^


    Life is hard and then we die

    CH schreef:
    Ik vier bijna mijn 1-jarige jubileum. En ik ga bijna beginnen mijn backpack tour te plannen in/naar Engeland volgend jaar, uiteraard ook samen met vriendje-lief:Y)


    leukk :) en gefeliciteerd!!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:30 ]


    you make everything seem so possible <3

    hmmm, ik ben een beetje klaar met mensen leuk vinden, te veel drama (mijn mening gaat zowiezo over een paar weken veranderen. maar for the time being ben ik er gewoon klaar mee!)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Niets


    Ex astris, sciencia

    WeasleyKing schreef:
    hmmm, ik ben een beetje klaar met mensen leuk vinden, te veel drama (mijn mening gaat zowiezo over een paar weken veranderen. maar for the time being ben ik er gewoon klaar mee!)


    kan ook opluchtend werken... toch??


    you make everything seem so possible <3

    Ik heb mijn eerste kus gekregen, met de meest geniale jongen ooit, maar het wordt niks omdat hij nog niet klaar is voor een vriendin. Dju toch. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn liefdesleven is vanaf mijn geboorte al afwezig :"D


    Let it come and let it be

    StarSparkle schreef:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb besloten dat ik niet meer op pussy's val. Uitleg:
    Vanaf vorig jaar was ik helemaal gek op een jongen uit mijn klas. Op msn hadden we wel eens lol, en konden we gewoon goed met elkaar praten. Maar hij heeft via het internet echt een grote mond, en op school durft hij niks tegen me te zeggen. Pas liep ik tegen hem op perongeluk, zeg ik sorry, kijkt hij me even aan en loopt hij snel door. Like, hij kon niet eens iets zeggen als: maakt niet uit, hoor.

    Dusja, eigenlijk is er verders niks bijzonders...


    Believe in yourself.

    Eh mijn vriendin is niet meer ziek:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Kaulitzcest schreef:
    Eh mijn vriendin is niet meer ziek:W


    das iig fijn :D


    you make everything seem so possible <3

    StarSparkle schreef:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.