• Lang, lang geleden, was er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. De enige reden en de enige manier waarop deze man ooit aan de macht is gekomen, is namelijk het feit dat deze man de oorspronkelijke koningin, haar nakomelingen en heel veel trouwe burgers heeft afgeslacht.
    Nu, twintig jaar na het afschuwelijke voorval, lijkt de rust in het koninkrijk eindelijk zijn teruggekeerd. De koning lijkt geaccepteerd en iedereen lijkt zijn rol op het paleis en daaromheen vol tevredenheid uit te voeren.
    Maar… schijn bedriegt. Er zijn mensen in de dorpen die twee gezichten lijken te hebben. Een net, mooi gezicht dat ze opzetten om de koning te laten geloven hoe goed ze bezig zijn en een gezicht dat ze het liefst zo veel mogelijk van de koning verwijderd proberen te houden.
    Zelfs op het kasteel zelf, waar alles op rolletjes zou moeten lopen, zijn er mensen die anders zijn dan ze zich voordoen. Zo zijn er jonkvrouwen die eigenlijk veel liever iemand anders zouden zijn en ridders die zich, uit het zicht van de koning om, als eikels gedragen.
    Zal de koning alles in de hand kunnen houden?
    En wat als dit nog niet alles is?

    Heel diep in de verboden bossen vlakbij het koninkrijk, leeft namelijk een ander volk. Een volk vol mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. Deze mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.
    Zal dat moment nu aangebroken zijn, nu dat het koninkrijk sterk maar zwak tegelijk lijkt? Of zullen ze nog moeten wachten?

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: (ridder, jonkvrouwe, bediende, winkelmedewerker/eigenaar, woon je in het paleis, in het dorp of misschien leef je wel in de verboden dorpen, wat doe je dan daar?)
    Verleden:
    Extra:


    Regels
    - Houdt je aan de huisregels van Quizlet
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 200 woorden


    Mensen in het koninkrijk VROUWEN TIJDELIJK VOL
    - Katrina Eloise de Ravin - de konings beschermelinge - Saralonde
    - Terra Fraser - bediende - Saiph
    - Elia - courtisane - Seadra
    - Isabelle Jeanne Durville - Weduwe gravin - Emeldir
    - Gereserveerd - ridder - Seadra
    - Dylan Bo Cruz - Prins - TheseWords
    - Caspian Alexander Richmond DéLorde - Ridder - Unrequited
    - Colin - persoonlijke bediende van de prins - saralonde

    Mensen in het verboden bos
    - Averline Diana Rose Chevalier - van adel, weggelopen van huis - Lutalica
    - Victoire Marie de Paget / Daiva in Blauw - genezeres - Nacht
    - Woody Kinsley - wapensmid - Saiph
    - Gereserveerd - Emeldir
    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 8:30 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Excuses dat mijn rol er nog steeds niet is! Ik kon afgelopen twee dagen niet inloggen, vanwege een fout in de wifi hier thuis.
    Hij komt er vanavond aan! ^^

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 15:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Het lijkt me leuk om mee te doen, maar ik twijfel, omdat ik nu met examens zit en ik de eerste twee weken van juni bijna de hele tijd weg ben.


    Stenenlikker

    Naam: Nathan Sem Levine
    Leeftijd: 24
    Karakter: Nathan is een rustige, vriendelijke jongen. Hij doet altijd zijn best om een klein beetje mysterie achter zijn komen en gaan te laten, want wie houdt er nou niet van verassingen? Het liefst gaat de jongen alleen op pad, onderzoekt hij de bosrand of gaat hij in zijn eentje op jacht. Toch wil dat niet zeggen dat hij gezelschap niet waardeert. Ondanks het feit dat hij een moeilijke prater is, sluit hij zich graag aan bij het kleine groepje in het bos. Daarbij is zijn beeld wel veranderd ten opzichte van vroeger. Waar hij eerder een optimist was, is dat vierkant omgedraaid toen zijn familie vermoord werd. De jongen was altijd al een realist, maar door gebeurtenissen kwam nu pessimisme naar voren. Hij zal nooit volmondig ja zeggen, op wat voor missie ze dan ook weg zouden gaan. En daarbij is hij een enorme perfectionist. Alles moet goed geregeld zijn, voor iemand kan vertrekken of dat hij zelf vertrekt. Zo is de kans het kleinst dat er nog meer mensen iets overkomt. Daarnaast is de jongen erg sportief. Hij houdt enorm van sporten en het liefst zie je hem daar ook in bezig. Ondanks alle tegenslagen die hij te verduren heeft gehad, is het een enorme doorzetter. Hij zal voor niets of niemand stoppen, als hij maar krijgt wat hij wil.
    Uiterlijk: (Moet ik erbij zetten Faceclaim? Aangezien ik iemand uit een serie heb, want die weet ik niet. Zo ja, dan is het Steven R. McQueen - Jeremy^^)
    Nathan heeft korte, zwarte lokken, waar hij erg trots op is. Hij zal er ook voor zorgen dat zijn kapsel altijd perfect zit, zelfs na het jagen. Daarbij heeft hij donkere ogen, modderbruin waar je kleine zwarte vlekjes op ziet zitten. Het liefst draagt Nathan donkere kleding. Sowieso heeft hij altijd een zwarte, katoenen broek aan en een lange zwarte jas. Aan zijn rechterhand draagt de jongen altijd een handschoen zonder vingers. waar in de rug sierlijk het embleem van de Levine's is ingenaaid.
    Rol: Jager, in het verboden dorp. Hij leeft in een zelfgemaakte hut in het bos.
    Verleden: Nathan Sem Levine is van adellijke afkomst. De Levine's waren grote voorstanders en hulp van de vroegere koningin. Zijn vader, een hertog, bracht meermaals per jaar een bezoek aan het paleis, waar Nathan sporadisch mee mocht op zijn reizen. Op zijn vierde was Nathan als enige niet thuis. Wachters waren die nacht door het huis van de familie Levine getrokken en namen alles mee wat ze konden vinden, inclusief de bewoners. Nathan was op dat moment bij een vriendinnetje in het dorp logeren, dus hij was dan ook geschokt te horen dat zijn familie verdwenen was. Samen met de familie van dit vriendinnetje vluchtte Nathan het dorp uit, en kwamen ze te wonen in het dorpje in het bos . Daarbij zwoer Nathan wraak op de nieuwe koning, aangezien zijn gehele familie van de aardbodem verdwenen is. De familie Levine bestaat niet meer. Het landhuis staat leeg, als een spookachtig krot. Het landhuis is spookachtig stil. Geen familie, zelfs geen bediendes of ander personeel. Volledige stilte. Tot op de dag van vandaag hoopt Nathan zijn familie nog ergens te vinden, maar hij weet zelf dat de kans klein is dat ze nog leven. Ondanks dat hij zijn 'adoptie'familie erg dankbaar is, woont hij nu alleen in het bos.
    Extra: Hij is erg goed met een kruisboog, en met een handboog. Beide wapens heeft hij om leren gaan in leer van een meester.


    *Zooo, ik ben nog niet helemaal tevreden, maar dat is al heel wat ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 20:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Steven McQueen! *Gaat fangirlen*


    She was always looking for more..

    IK WIL WONEN IN HET VERBODEN BOS XD


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Naam: Iris Leontien Maan
    Leeftijd: 17 Jaar
    Karakter: Lieftallig, kan goed voor planten zorgen en is vaak vrolijk
    Uiterlijk:


    Rol: (ridder, jonkvrouwe, bediende, winkelmedewerker/eigenaar, woon je in het paleis, in het dorp of misschien leef je wel in de verboden dorpen, wat doe je dan daar?)
    Ze verzorgt dieren in het bos, ze is niet bang maar soms wel te lief, ze is niet bang maar is ook niet nergens bang voor.
    Verleden: Haar vader is opgepakt toen hij een verboden krantje weggaf dat ging over de zaken in het koninkrijk maar vooral over de koning, toen is haar vader vermoord en is haar moeder met haarzelf gevlucht en heeft zich bij het volk gevoegd.
    Extra: Ze is zes maanden eerder verkracht toen ze door het bos liep, niemand weet wie het was maar het was duidelijk niet iemand uit de stad. Iris praat er niet vaak over omdat ze soms nogal verlegen kan zijn. Ze is ook eigenwijs maar dat merk je nog.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'