• Je kunt nu precies zien welke andere leden een quizlet hebben gemaakt en welke uitslag ze hadden.

    Je vindt deze informatie door op de pagina met uitkomsten van een quizlet op de uitslag te klikken waar je de informatie van wilt hebben.


    Dit is mijn signature...

    Yo, das op zich wel vet, maar als je een uitkomst krijgt waarvan je niet wilt dat iedereen hem ziet, wat moet je dan doen??


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik wou net zeggen wat leentje zei.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Dan moet je de quizlet nog maar een keer invullen en meer sociaal wenselijke antwoorden geven :)


    Dit is mijn signature...

    ik vint het niet echt een goed idee,, mensen willen niett altijd dat iedereen alle uitkomsten kan zien. ik vul geeneens quizzen in waar vrienden bij zijn.. en dan nu d it?? dan kan iedereen het lese whehehehehe(soory ben een beetje hyper)


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Ik vindt het wel een leuk idee...
    Vooral handig als je zelf quizen maakt om eens te kijken wie allemaal die oplossing heeft...

    Jaah, het klopt wel wat Leentje zegt.. Maar de uitkomst zegt meestal iets over jou en zo ben je dan toch gewoon?! Daar hoef je je toch niet voor te schamen..? _O_


    -XXxXXX-

    dat is waar


    -

    Haha, ik dacht al, dat was toch al lang zo. Maar dit topic heeft een harde schop gekregen. Lovely...(finger)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 11:13 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.