• Ik ben op zoek voor mijn nieuwe short story verhaal! Het gaat heten, History of Magic Story Edition.

    Het verhaal is het History of Magic boek maar dan met magische godenverhalen, leuke verhalen over liefde en geschiedenis.
    1 van de verhalen gaat over de eerste god van de tovenaars. Nu geloven ze niet meer in goden, maar vroeger was er een heuse godsdienst!
    Ook gaan er verhalen over liefdesverhalen bij het begin van Hogwarts.

    Het is kort, dat weet ik, maar ik weet niet wat ik nog meer moet vertellen.

    Het boek is een soort lesboek, die sfeer wil ik ook, maar ook niet te veel een schoolsfeer. Jullie mogen zelf kijken hoe jullie het doen.

    Op de cover wil ik graag een afbeelding van Hogwarts en het logo van Hogwarts. Als het kan wil ik ook een afbeelding van Haast Onthoofde Henk of een andere geest.
    Verder wil ik een geschiedenis en dromerige sfeer op de cover. Op de banner eigenlijk ook.
    Op allebei wil ik de titel hebben en mijn username, Flace.

    Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en dat er leuke covers komen! Verder vermeld ik de naam van degene die de cover gemaakt heeft in het verhaal!

    Ik heb mijn cover

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 20:10 ]


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Oh, ik wist niet dat je je cover verticaal wou, zal ik dat nog proberen te fixen met de mijne? en welke versie dan, die meer geschiedenisachtige, of die "blauwere"? om het zo maar eens te noemen. En als je verder nog wensen hebt zeg je dat maar!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hermelien_HP schreef:
    Oh, ik wist niet dat je je cover verticaal wou, zal ik dat nog proberen te fixen met de mijne? en welke versie dan, die meer geschiedenisachtige, of die "blauwere"? om het zo maar eens te noemen. En als je verder nog wensen hebt zeg je dat maar!

    Als het met de geschiedenisachtige zou kunnen zou fijn zijn, maar het hoeft niet perse. Hij is zo ook mooi!


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Flace schreef:
    (...)
    Verticaal, dat vind ik veel mooier. Een banner zou fijn zijn, maar is niet verplicht. Een achterpagina is niet nodig.
    Covers kan je bijvoorbeeld doorsturen door ze in je foto's te zetten en dan kan je de afbeelding kopiëren en plakken. Daarna kan je hem uit je foto's verwijderen :D


    Oké, ik zit nu op mijn gsm en ga na school op de pc beginnen dus morgenavond ga ik wel klaar zijn (hoop ik).

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Oké, ik zit nu op mijn gsm en ga na school op de pc beginnen dus morgenavond ga ik wel klaar zijn (hoop ik).

    Oke nicee Dankje!


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    (...)
    Oke nicee Dankje!

    Oeps met mn verkeerde account gereageerd :D Maar wel bedankt en anders is het ook niet erg


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Ik heb de covers, maar het zijn png bestanden en die kan je niet oploaden via Quizlet... Kan je anders even via privéberichten je email doorsturen?

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 18:02 ]

    Flace schreef:
    (...)
    Oeps met mn verkeerde account gereageerd :D Maar wel bedankt en anders is het ook niet erg


    Maakt mij niet uit! Ik ken je 2 accounts al dus ik weet wel dat jij het bent hoor ;)

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik heb de covers, maar het zijn png bestanden en die kan je niet oploaden via Quizlet... Kan je anders even via privéberichten je email doorsturen?

    Liever niet eigenlijk, heb je ook een site waar het op staat?


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Flace schreef:
    (...)
    Liever niet eigenlijk, heb je ook een site waar het op staat?


    Neen... Ik kan wel eens proberen het ergens op te zetten...

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 18:44 ]

    Het werkt niet...

    Ik heb het nogmaals geprobeerd, kijk maar eens op deze site... https://www.imageshack.us/my/images

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 19:10 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik heb het nogmaals geprobeerd, kijk maar eens op deze site... https://www.imageshack.us/my/images

    Sorry ik kan er niet bij. Mijn email staat prive


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Degene die volgens jou het beste is, verbeter ik volgens wat jij wilt en hier maak ik ook een banner voor...

    Harry_Potter007 schreef:
    Degene die volgens jou het beste is, verbeter ik volgens wat jij wilt en hier maak ik ook een banner voor...

    Oké is goed. Ik zal kijken. als ik jou was zou ik je wachtwoord nu wel weghalen je weet nooit wat voor types het gebruiken :)


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi