• Hallo kids,

    Ik heb zojuist mijn abonnementenbox vrijwel helemaal geleegd en nu heb ik geen leesvoer meer.
    Dus met welke story ben jij momenteel bezig of welke heb je afgerond? Deel je baby met me!

    Ik hou btw van drama/romantiek/op-verhalen, maar ook van Harry Porry fanfics et cetera. Bied maar wat aan en ik zal een kijkje nemen. (Stuurt u alstublieft ook een korte synopsis mee.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben momenteel bezig met twee stories, Peter Pan en Harry Potter (dit is wel een deel 2 tho). De Harry Potter is nog in prille fase en Peter Pan heb ik bijna afgesloten, helaas, want dat was me een geweldig avontuur!
    Peter Pan || Happy Thoughts

    A Darkened Heart || Draco Malfoy

    Dus dat zijn mijn babies! En off Quizlet ben ik nog bezig met een boekie, dus die baby mag wel gementioned worden want daar ben ik kei trots op! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je zou volgens mij nog steeds een keer mijn A.A. verhalen lezen (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn babies, beide OP's :p

    One Bite Won't Hurt (kortverhaal)
    De prins en de stalknecht


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lichtelijk dramatisch, met romantiek en met onbekende personen, mijn baby Aestival.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 21:26 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Heerlijke Verwarring, mijn baby met mijn schatje Lucas :Y)
    Synopsis:


    “Oh, wat kan de liefde toch heerlijk verwarrend zijn!”
    Dit is iets wat inderdaad voor Lucas geldt. Terwijl hij altijd had gedacht alleen op meisjes te vallen, brengt de opmerkelijk Gideon daar verandering in. Lucas wordt op slag verliefd op hem, maar weet niet goed hoe hij hiermee om moet gaan. De kans dat Gideon hem ook leuk vind is wel erg klein. Toch lijkt de jongeman ook interesse in hem te hebben en weet Lucas de moed te verzamelen om hem mee uit te vragen, hoewel gehuld in een vriendschappelijke afspraak.


    Stenenlikker

    Ik ben lui en heb geen zin om moeilijk te gaan doen om linkjes op mijn mobiel maar ik heb het volgende in petto:
    - Unforgettable | James Potter and Lily Evans: mijn fantasie over hoe de unfortunate ouders in hun laatste jaar bij elkaar zijn gekomen.
    - The Ancient House of Black (HP): verhalenbundel over verschillende Blacks
    - Once Upon A December (HP next generation short): een goede vriendin van de jongste twee Potters en een handjevol Wemels heeft een oogje op James Sirius Potter en dit leidt tot een date.
    - Shut Up And Dance With Me (Jily short): james en lily komen elkaar weer tegen na Zweinstein op een bruiloft van een bekende.
    - Mede Mogelijk Gemaakt Door Quizlet & vervolg: Moderator en user hadden via het forum mot, tot ze op een meeting erachter komen dat ze elkaar leuk vinden...

    Sorry, maar je kunt letterlijk alle stories op mijn profiel vinden of in mn schrijvers ID. En het is niet alsof ik 3000 stories heb, dus je bent er binnen twee pagina's klaar mee ;)

    Ze zijn trouwens allemaal afgerond

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 0:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn nieuwste baby hier op Quizlet is Met alle liefde. Het is bedoeld als romantische komedie, hopelijk vind je dat misschien wel leuk, onder de spoiler staat mijn flaptekst:

    Leonoor is een eenentwintigjarige masterstudente en heeft besloten dat daten en verliefd worden gewoon niet aan haar besteed zijn en dat ze zich beter serieus kan richten op haar droom om neurowetenschapper te worden. Maar dan ontmoet ze Hamlet, die eigenlijk Peter heet, die zichzelf Koning van de Slechte Grappen noemt en al bij drie studies gestrand is en geen enkel idee heeft wat hij wil in zijn leven. Het is een typisch geval van liefde op het eerste gezicht, of... iets wat daarop lijkt.

    Met alle liefde is een verhaal van een eerste liefde, studentenleven, slechte grappen en omgaan met alles wat er als jongvolwassene op je afgegooid wordt. Lezen op eigen risico.


    "Take my advice; I don't use it anyway."


    Ja, dit was een MT-berichtje. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou hier komen ze :Y)
    Ik heb vooral fanfics omdat ik mijn OP's hier niet plaats, maar die wijken altijd zo erg van de oorspronkelijke verhaallijn af dat het haast een OP is. :'D Je hebt dus geen voorkennis nodig ofzo. (:

    Verder zijn ze allemaal nogal dramatisch en zit er altijd romantiek in. (:

    Actieve stories

    Schaduwtocht • The Hobbit
    Als Dís op een dag bezoek krijgt van een eigenzinnige hobbitvrouw, raakt ze bevreesder dan ooit tevoren. Haar zoons en broer zullen sterven. Zij is de enige die hun lot kan afwenden, maar daarvoor moet ze iedereen die ze liefheeft bedriegen en een pad bewandelen dat duisterder is dan het moedigste dwergenhart aankan.

    Vrees mij • Riverdale
    Even lijkt alles rustig te zijn nadat de moord op Jason Blossom is opgelost. Dan keert er een oude bekende terug naar Riverdale.

    Sommigen mensen worden ervan verdacht angst noch een geweten te hebben. Ashlee DeSantos is er daar een van. Maar tegen de tijd dat Betty en haar vrienden daar achter komen, is het al veel te laat…

    Hartelozen • The Walking Dead
    Jaren nadat het virus uitbrak, slaagt Hanna erin haar broer te vinden. Samen met Tess sluit ze zich bij hem aan. Hoewel Hanna bescherming bij haar broer hoopte te vinden, heeft ze een hardvochtige hekel aan hem doordat hij haar aan haar lot overliet toen hun vader haar mishandelde. Tegelijkertijd probeert Tess uit alle macht het verleden te laten rusten en het vertrouwen in anderen te herstellen.

    Iedere overlevende moet zijn persoonlijke worstelingen echter loslaten wanneer het virus muteert. Niets van alles wat ze al hebben meegemaakt weegt op tegen deze afschuwelijke ontwikkeling.

    Afgeronde stories

    Bevroren Watervallen • Midden Aarde
    Angmar en Jayne zijn een van de weinige Dunedaín die Númenor konden ontvluchten toen vloedgolven het eiland overstelpten. De tweeling bouwt in Emyn Uial een nieuw bestaan op, waar ze er als premiejagers op worden uitgestuurd om gevaren te elimineren.

    Hun missie om een Urulóki, een vuurdraak, te slachten, brengt hen langs het elfenrijk van Eriador. De jonge prins Elrond wordt op slag verliefd op Jayne en laat zich meeslepen door haar onstuimigheid en verlangen naar avontuur.

    Niet alleen de half-elf zoekt het gezelschap van de Dunedaín-tweeling op. De mysterieuze elf Annatar heeft ook een bijzondere interesse in de magie-uitoefenende broer en zus. Als hij hen op hun queeste besluit te vergezellen, worden er harten verscheurd en valt iedere toekomstdroom in duigen.

    Hunters • Diaval
    De vader van Alesana verdwijnt als er een klopjacht op Maleficent wordt geopend. Ze verlaat haar veilige thuishaven en vindt een doorgang naar de gevreesde Moren, een plek die toch niet zo duivels is als de wereld haar heeft doen geloven. Ondanks alle pracht die ze ontdekt, zijn er toch altijd ogen die haar in de gaten houden en blijkt dat Maleficent niet de enige is op wie jacht wordt gemaakt. Ze krijgt hulp van Diaval, een jongeman die de gedaante van een vogel kan aannemen, maar is zijn hulp voldoende om haar vader op te sporen en uit handen van haar mysterieuze achtervolgers te blijven?

    Courage • Thorin Oakenshield
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Into the Light • Loki
    Na zijn verraad wordt Loki op de aarde gesmeten en verliest hij zijn goddelijke macht. Hij moet zien te overleven in een wereld die hij niet begrijpt en die hem vooral vijandelijk gezind lijkt te zijn. Doch Odin krijgt berouw wanneer hij ziet hoe verloren zijn zoon is in de onbekende mensenwereld en besluit hem een laatste kans te geven. Als hij ware liefde leert kennen, kan hij terugkeren naar Asgaard.
    Echter, oprechte, onvoorwaardelijke en onzelfzuchtige liefde blijkt niet voor het grijpen te liggen voor iemand die nooit liefde gekend heeft en het slechts een uitweg voor wezens zonder ambitie vindt. Bovendien is het maar de vraag of niemand het weinige vertrouwen dat hij heeft wil misbruiken, want samenzijn met een halfgod biedt een hoop mogelijkheden die hem misschien juist wel mijlenver van het juiste pad afbrengen.

    So Far Away • The Hobbit
    et gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
    Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
    Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.

    De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft.

    Hersenspinsels • Draco Malfoy
    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    Orks • OP
    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Note: dit is een oude story dus kwalitatief niet echt denderend, maar het is wel vermakelijk.

    Schuld • OP
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.

    Note: dit is een oude story dus kwalitatief niet echt denderend, maar het is wel vermakelijk.

    Gezworen vijanden? • Harry Potter
    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…

    Note: dit is een oude story dus kwalitatief niet echt denderend, maar het is wel vermakelijk.

    Your Betrayal • The Hobbit
    Twee jonge, ambitieuze elfen halen hun koning over om hen te laten infiltreren in het gezelschap van Thorin Oakenshield. Ze zetten ieder hun zinnen op één van de dwergen, vastberaden hen te verleiden om zo in Erebor te geraken om te voorkomen dat het opnieuw dwergen zullen zijn die in deze gouden hallen zullen resideren….

    Mission Impossible • The Hobbit
    Twee Quizletschrijfsters die elkaar via hun liefde voor de hobbit hebben leren kennen, maken het hetgeen mee waar alle fans op hopen: op magische wijze worden ze naar Midden Aarde getransporteerd zodra ze elkaar voor het eerst echt ontmoeten.

    Direct reizen ze naar de Gouw, hopend daar hun helden aan te treffen. Ze kunnen hun vreugde niet op als ze de hobbit Bilbo vinden, die al gauw bezoekt krijgt van dertien dwergen, maar het lachen vergaat hen al snel wanneer ze beseffen dat het lot van de dwergen in hun handen ligt, gezien zij weten hoe hun verhaal verloopt. Bovendien hebben ze geen van beide ooit lange afstanden afgelegd, op een paard gezeten of een zwaard in de hand gehad, wat niet alleen tot hilarische momenten maar ook tot levensgevaarlijke situaties leidt.

    De meiden besluiten de dwergen zoveel mogelijk ellende te besparen, teneinde zelfs enkele levens redden, maar door hun komst verandert alles en al snel hebben ze geen vat meer op de toekomst. Bovendien moeten ze niet alleen uit de handen van de orks blijven, maar zijn ook genoodzaakt om een nog meer gevreesde vijand te ontvluchten die het op hen gemunt heeft!

    Creature of the Night • LOTR
    In het leven geroepen door een vloek van een verknipte elfenkoning, dat is hoe Niamh ter wereld is gekomen. Ze behoort tot geen enkel ras en er is geen enkel wezen met wie ze zich kan identificeren. Het grootste deel van haar leven heeft ze in afzondering geleefd, maar een bijzondere vriendschap haalt een kant in Niamh naar boven die in de vergetelheid was geraakt.

    Echter, Niamh heeft haar eigen agenda, waarin helemaal geen plaats is voor vriendschap. Na jaren opgejaagd te zijn, is ze vastbesloten de rollen om te draaien. Iedereen die ook maar enige interesse in haar toont, wordt haar prooi en bij ieder hart dat verpulvert tussen haar vingers, groeit haar onstuitbare kracht.
    Een kracht die voor heel Midden Aarde een gevaar vormt, daar ze een ring draagt die, mits het in zachtaardige handen komt, de hele wereld in as kan veranderen...

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 6:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hah, ik dacht even een topic vol babyfoto’s te gaan stalken :’)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Holy shit, ik heb wel even wat lees werk te doen nu haha. Vooral Natas heeft goed haar best gedaan damn. Ik denk dat ik een ‘niet storen’ bordje op m’n deur moet hangen bc zoveel goede schrijfseltjes!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Als je nog iets te doen wil hebben, hier zijn twee van mijn stand alones haha

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 9:54 ]


    And then we'll see it.

    McNuggets schreef:
    Holy shit, ik heb wel even wat lees werk te doen nu haha. Vooral Natas heeft goed haar best gedaan damn. Ik denk dat ik een ‘niet storen’ bordje op m’n deur moet hangen bc zoveel goede schrijfseltjes!

    Haha tbh was ik ook verbaasd dat ik al zoveel heb afgerond. Alle vervolgdelen staan daar nog niet eens bij :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    McNuggets schreef:
    Holy shit, ik heb wel even wat lees werk te doen nu haha. Vooral Natas heeft goed haar best gedaan damn. Ik denk dat ik een ‘niet storen’ bordje op m’n deur moet hangen bc zoveel goede schrijfseltjes!


    Hahahaha ja je vroeg erom xD ik dscht dat het de beieling was alleen activieve te plaatsen, maar in dat geval heb ik hier nog wel meer staan dat misschien je interesse wekt: Klik
    Heerlijk die kerstvakantie! Zoveel tijd om weer lekker te lezen haha ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.