• Mijn laptop is begint steeds trager te worden en maakt ontzettend lawaai als hij iets moet laden, soms zelfs voor een gewone pagina op Quizlet. :/ Video's kan ik niet meer onderbroken bekijken of soms luk het gewoon al helemaal niet meer ze te laden, al hangt dat ook weer van af waar het filmpje te vinden is. Dat filmpjes gewoonweg niet laden merk ik vooral bij nieuwspagina's van kranten. Op YouTube valt het nog mee. Het wordt wel vaak onderbroken bij het laden, maar uiteindelijk laadt wel heel het filmpje.
    Het opstarten van de laptop duurt ook al best lang. Zeker met Skype erbij, maar die ga ik er niet afgooien.

    Ik heb een beetje rondgekeken voor programma's om eventueel mijn laptop wat te verschonen, maar ik vertrouw ze niet te downloaden aan de reviews te zien. Kent iemand hier een betrouwbaar gratis programma die rommel van mijn laptop weet te halen? Ik zou ook graag hebben dat dat programma geen of toch zo weinig mogelijk reclame maakt. ^^ Ook las ik in sommige reviews dat er een account aangemaakt moest worden of het moeilijk van je pc te verwijderen was. Die dingen heb ik dus liever ook niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Qua geluid kan het komen dat er heel veel stof in je laptop zit, als je begrijpt wat ik bedoel.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    GodOfMischief schreef:
    Qua geluid kan het komen dat er heel veel stof in je laptop zit, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Dat zou kunnen, heb er nooit naar gekeken. :') Moet ik eens nakijken. Bedankt voor de tip. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Het ligt waarschijnlijk aan Skype in combinatie met een andere programma die je laptop niet aankan.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Bij de Action zijn bussen met perslucht te koop waarmee je heel makkelijk je laptop kan uitblazen. Dat hielp bij mij erg toen mijn laptop net zo deed. Vergeet dan ook niet alle gaten/ruimtes aan de onderkant te doen en dan weer de plek waar de lucht uit blaast. En doe dat als je laptop koel is, dus niet net aan geweest is. Sws niet in blazen als hij aan is. Hou je laptop ook een beetje scheef naar onderen, zodat de stof er uit kan vallen.

    Je kan ook een föhn gebruiken die koude lucht kan blazen. Al gaat perslucht veel harder.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 16:23 ]

    Ik zou gewoon alles wat je wilt bewaren aan foto's etc op een harde schijf zetten en je laptop terug naar fabrieksinstellingen zetten. aka je hele laptop resetten naar hoe je hem ook gekregen hebt toen je 'm kocht.

    Verder kun je bij skype ook uitzetten dat hij niet meteen opstart als je laptop aan gaat.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 16:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga morgen eens stof verwijderen. :')

    Ik heb graag dat Skype vanzelf opstart, maar vroeger ging het snel. :c Ik ga zeker nog eens kijken of er nog grote programma's zijn die ik helemaal niet (meer) gebruik en ze eraf gooien. Al denk ik niet dat het er veel zijn. Terug op fabrieksinstellingen zetten in wel een goed idee. De programma's moeten dan helaas wel allemaal terug geïnstalleerd worden ook al zet je ze op harde schijf. Dat gaat wel weer even duren. x)


    Ik wil een tuin vol egels