• Weet iemand een leuk vervolg voor mijn story de verloren zus? Stuur maar ideeën

    Kan je kort even zeggen waar het over gaat? (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dan moeten we eerst weten waar het gestopt is.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Dan moeten we eerst weten waar het gestopt is.


    Als je het laatste stukje van het laatste hoofdstuk leest. Ik ga het later ook in de topic zetten

    Bedoel je voor een nieuw hoofdstuk, of voor een heel nieuw verhaal? Want je verhaal heeft nu pas 5 hoofdstukken, dus daar zou je er meer van proberen kunnen te maken voordat je aan een nieuw verhaal begint.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Bedoel je voor een nieuw hoofdstuk, of voor een heel nieuw verhaal? Want je verhaal heeft nu pas 5 hoofdstukken, dus daar zou je er meer van proberen kunnen te maken voordat je aan een nieuw verhaal begint.


    Een nieuw hoofdstuk

    Ik zou het niet weten. Ik heb je verhaal ook niet gelezen. Wat zou er nog kunnen gebeuren na je laatste hoofdstuk denk jij? Wat zou jij spannend vinden?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Ik zou het niet weten. Ik heb je verhaal ook niet gelezen. Wat zou er nog kunnen gebeuren na je laatste hoofdstuk denk jij? Wat zou jij spannend vinden?


    Dat ze iemand tegen komen ofzo die later in OUAT terug komt

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Dat ze iemand tegen komen ofzo die later in OUAT terug komt


    Dan zou ik daarover schrijven. :D


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Dan zou ik daarover schrijven. :D


    Ja dat wil ik ook alleen ik heb iemand nodig en wat die iemand doet

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Ja dat wil ik ook alleen ik heb iemand nodig en wat die iemand doet


    Ariel? De zeemeermin


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ariel? De zeemeermin


    Ja dat is leuk dan alleen nog wat ze hier komt doen

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Ja dat is leuk dan alleen nog wat ze hier komt doen


    Haar prins Eric zoeken!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Haar prins Eric zoeken!


    Haha die vind ik leuk!
    Alleen dan ben ik 1 hoofdstuk verder en ik moet nog 6 jaar vullen.

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Haha die vind ik leuk!
    Alleen dan ben ik 1 hoofdstuk verder en ik moet nog 6 jaar vullen.


    Daar kan ik je niet mee helpen. Mag ik je een tip geven? Het helpt bij mij als ik per hoofdstuk kort van te voren op schrijf wat er gaat gebeuren. Desnoods begin je opnieuw met een goed schema.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Daar kan ik je niet mee helpen. Mag ik je een tip geven? Het helpt bij mij als ik per hoofdstuk kort van te voren op schrijf wat er gaat gebeuren. Desnoods begin je opnieuw met een goed schema.


    Bedankt voor de tip! Ik had ook bedacht dat Killian langs kwam en ons leert zwaard vechten enzo.