• Ik wil een username die bij mijn plaatsje past. Ik kan gewoon niks meer verzinnen. Ik vind Franse usernames heel mooi, maar andere talen mogen ook

    Elke tip is welkom!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik dacht gelijk aan Clouds en Claudia een mix dus iets met Clauds ? ^^

    Avanier, Embasan, Aubade, Soigne? Ik weet alleen niet wat er al allemaal bezet is aan usernames en ik heb ook niet bijzonder veel motivatie om te checken...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Avanier, Embasan, Aubade, Soigne? Ik weet alleen niet wat er al allemaal bezet is aan usernames en ik heb ook niet bijzonder veel motivatie om te checken...


    Oeh ze klinken wel mooi. Ik ga het even checken en vertalen


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Blades schreef:
    Ik dacht gelijk aan Clouds en Claudia een mix dus iets met Clauds ? ^^


    Ik heb liever mijn eigen naam er niet meer in.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Je kan altijd lijstjes opzoeken zoals 'de mooie Franse woorden' of dergelijke, daar haal ik vaak inspiratie uit! Mijn eigen username komt bijvoorbeeld uit een lijstje met de mooiste Schotse Gaelic woorden.^^


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Je kan altijd lijstjes opzoeken zoals 'de mooie Franse woorden' of dergelijke, daar haal ik vaak inspiratie uit! Mijn eigen username komt bijvoorbeeld uit een lijstje met de mooiste Schotse Gaelic woorden.^^


    Oeh, ga ik even zoeken, dankjewel.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe