• Van xClaudiaaa naar Douleur.

    Douleur is het Franse woord voor pijn.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ahh, ik vind hem erg mooi. Past ook erg goed bij je foto. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DunkeIheit schreef:
    Ahh, ik vind hem erg mooi. Past ook erg goed bij je foto. :Y)



    Ja he? Ik moest en zou een naam vinden die bij mijn foto paste hahaha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)


    Ja he? Ik moest en zou een naam vinden die bij mijn foto paste hahaha


    Ik kan je vertellen dat dat goed is gelukt in ieder geval. :)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DunkeIheit schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen dat dat goed is gelukt in ieder geval. :)


    Fijn! Ik vind de foto zo mooi, die wilde ik niet veranderen en het was wel eens tijd voor een andere username.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik vind het een heel mooie username!


    The soul needs autumn.

    Mooi! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leuke username, maar ik ga je voorlopig even niet herkennen op het forum denk ik zo *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Jarpad schreef:
    Leuke username, maar ik ga je voorlopig even niet herkennen op het forum denk ik zo *O*


    Haha, ik ga mezelf ook niet herkennen hoor. Ik moest opnieuw inloggen en ik typte zo xClaudiaaa in. Oeps.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Heel mooi! ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind het een erg mooie naam, dat die nog vrij was!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het echt een heel mooie naam!


    <3

    Erg mooi! Het verbaast me inderdaad dat die nog vrij was. Het is wel fijn dat je je profielfoto hebt gehouden, want daaraan herken ik je voornamelijk, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dooddoenervis schreef:
    Ik vind het een erg mooie naam, dat die nog vrij was!


    Ja, ik was er zelf ook heel verbaast over!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe