• Sinds ik het eerste mailtje van NaNoWriMo al heb, vond ik het wel tijd om deze te openen. Misschien dat mensen zich nog goed willen voorbereiden en dan is dit een extra duwtje in de rug. ^^
    Succes in ieder geval aan alle gegadigden!


    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal | Aantal woorden
    Jily
    Wiarda
    Bagans
    Square
    Jethro
    Jafar
    Vikings
    Josiah
    Unrequited
    Scribe
    Ewijn
    Sansa
    SpringBlossom
    _Rapunzel_
    Pontmercy
    Golden_Ratio
    tubbietoost
    Wasikowska
    Anaklysmos
    Atrox
    Froyo
    Tabai
    Capybara
    Cuttlefish & Adephagia
    ALDL
    Constante
    Wiarda
    xSunshineee
    Squares
    ElfCitadel
    Asmodom
    Elladan
    x-Melis-x
    Phortion
    Vipera
    Delahaye
    Veerlaa
    LovePan
    GwenxVeer
    Enjoltaire
    tirzaj
    Irmiej
    Fillion
    ?
    MayLynn
    Sushita
    Fayan
    Troje
    Lizor
    KitKatsMeow
    Potter For President
    Eindwerkstuk
    Moonshine
    Tittelloos
    Briar Rose
    Snowflake
    Luotisade - Roep van de dood
    Project Evolution
    The Wolf and Her Hunter
    Kroon van bloed
    Russisch Terracotta
    The Paper Girl
    Experium
    Elementos, de vier verlossers
    Brothers and Sisters
    Het leven gaat door
    feelgoodverhaal
    Oh la la, Paris
    Little Dove - The Maze Runner
    Pferza
    Naamloos
    Untitled Novel
    De Kunde
    VUUUUV
    I lost myself when I lost you | DM
    Winnaar!20K
    12.5K
    Winnaar!10K
    40K
    20K
    Winnaar!25K
    50K
    20K
    40K
    30K
    Winnaar!10K
    20K
    40K
    Winnaar!10K
    Winnaar!10K
    Winnaar!15K
    Winnaar!25K
    10K
    ?
    Winnaar!55K
    20K
    10K
    Winnaar!15K
    Winnaar!10K
    Winnaar!25K

    De Q-cabin!
    Op Camp NaNoWriMo heb je ook cabins, een klein groepje waar je met elkaar kunt babbelen over je projecten en woordenaantallen. Zeg even in het topic dat je erin wilt en ik voeg je toe!

    Update: de eerste Q-cabin is vol, maar tubbietoost is nog op zoek naar cabinmaatjes, zij wil graag een tweede Q-cabin opzetten. ^^

    Word Wars:

    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.



    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 22:55 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Atrox schreef:
    De 40K is officieel c: Nu ben ik echt wel tevreden^^


    Wow, top! Gefeliciteerd!

    Uso > Bagans


    16 - 09 - '17

    Ik ben zo druk van de week geweest dat mijn hoofd nog vol daarvan zit. Eigenlijk moet ik weer gaan schrijven, want mijn voorsprong ben ik nu alweer kwijt.
    Maar ik krijg op het moment even geen letter op papier (':


    It's never gonna happen, Guys.

    SpringBlossom schreef:
    Ik ben zo druk van de week geweest dat mijn hoofd nog vol daarvan zit. Eigenlijk moet ik weer gaan schrijven, want mijn voorsprong ben ik nu alweer kwijt.
    Maar ik krijg op het moment even geen letter op papier (':


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Iemand een WW van 14:45 tot 15:15?

    EDIT: we gaan net naar familie

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 14:28 ]


    all because i liked a girl

    Goed, ik zit nu op 5,7k. Mijn streefdoel voor vandaag is 10k. Dat wordt nog wat. (krul)

    Wat is jullie laatste zin? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Goed, ik zit nu op 5,7k. Mijn streefdoel voor vandaag is 10k. Dat wordt nog wat. (krul)

    Wat is jullie laatste zin? (:


    Holykutfuckikkannietschrijvenwaaromprobeerikhetnogdamn. Drijft m'n plot echt vooruit. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Holykutfuckikkannietschrijvenwaaromprobeerikhetnogdamn. Drijft m'n plot echt vooruit. (:


    Nou ja, ik zou het in ieder geval met spaties schrijven. Dan zijn het weer wat meer woorden. :Y)

    En hé, als je het helemaal niet meer probeert, kun je pas écht niet schrijven. Ook verbale prut bestaat uit woorden waarmee je weer iets dichter richting non-prut gaat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Terug van kamp en nu moet ik een hoop gaan inlopen bij dit kamp help


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Square schreef:
    Goed, ik zit nu op 5,7k. Mijn streefdoel voor vandaag is 10k. Dat wordt nog wat. (krul)

    Wat is jullie laatste zin? (:


    Harry staart Spencer doordringend aan.


    Haha, mooiste afsluiter voor vandaag DX
    Ik moet morgen vroeg beginnen dus kan beter zometeen gaan slapen, maar ben best wel hyper en heb te veel inspiratie voor mijn verhaal ;-;
    Nou ja, voor degenen die wél nog tijd hebben om lekker te schrijven vandaag: Veel schrijfplezier!

    De 15K is real geworden :D eigenlijk moet ik morgen pas 15K halen, maar ach... Liever nu en dat ik morgen niet persé honderden woorden neer hoef te zetten dan morgen heel veel woorden neerzetten waardoor het crap wordt


    all because i liked a girl

    Ik heb besloten om er maar een stukje middenin te gooien, omdat ik anders iets te hard ging met een bepaalde ontwikkeling, hahaha.
    Maar ik moet vandaag wel weer een 1000 woorden schrijven, wil ik weer op schema lopen. Maar naar wat ik hier hoor, heb ik het nog goed, hehe.

    Mijn laatste zin is btw: "Een grote wapenproductie hebben we hard nodig, willen we op tijd vertrekken."


    Stenenlikker

    Fluffy_Unicorn schreef:
    (...)

    Harry staart Spencer doordringend aan.


    Haha, mooiste afsluiter voor vandaag DX
    Ik moet morgen vroeg beginnen dus kan beter zometeen gaan slapen, maar ben best wel hyper en heb te veel inspiratie voor mijn verhaal ;-;
    Nou ja, voor degenen die wél nog tijd hebben om lekker te schrijven vandaag: Veel schrijfplezier!

    De 15K is real geworden :D eigenlijk moet ik morgen pas 15K halen, maar ach... Liever nu en dat ik morgen niet persé honderden woorden neer hoef te zetten dan morgen heel veel woorden neerzetten waardoor het crap wordt

    Gefeliciteerd met de 15K! Goed bezig! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De 10k is niet helemaal gehaald (al denk ik dat het misschien vannacht nog wel lukt) maar ik heb wel 3,3k in één dag geschreven zonder de hulp van Writer's Block. Dat voelt toch als een overwinning. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan nu om 00:08 toch wel zeggen dat ik weer niet mijn doel gehaald heb voor vandaag... k loop steeds verder achter met Nano...
    Vanaf zaterdag wel weer meer zin in het schrijven, die was de afgelopen dagen echt helemaal weg. Ik heb mezelf afgeleid met een ander verhaal en een inzending voor SOTM, nu wil ik eigenlijk wel weer schrijven aan me verhaal...
    Mijn doel voor dit weekend was 2/3K, volgens mij slechts enkele honderden woorden geschreven... Mwa... Laat ik mijn motivatie maar eens gaan zoeken want april is om voor je het weet :$


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Square schreef:
    De 10k is niet helemaal gehaald (al denk ik dat het misschien vannacht nog wel lukt) maar ik heb wel 3,3k in één dag geschreven zonder de hulp van Writer's Block. Dat voelt toch als een overwinning. :Y)

    Whooh you! Goodluck!

    @Fluffy_Unicorn Gefeliciteerd met je 15K!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Hoe gaat het vandaag? Is er iemand die ik met bemoedigende berichtjes moet volspammen? *O*

    Ik heb zelf nog geen woord geschreven, maar ik ga nu de hele avond aan de slag, dus geef een gil (of, je weet wel, stuur een berichtje, want daar schrikken je buren wat minder van) als je iemand bent die zin heeft in een wordwar. ^^

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 20:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan