• Ik heb echt al meer dan tien jaar geen Sims gespeeld, maar ik heb er opeens zin in. :'D
    Vroeger maakte ik mezelf altijd meteen ongelofelijk rijk, maar nu ben ik benieuwd hoe het zou gaan als ik niet ga cheaten.

    Zijn er nog Q'ers die nog steeds de Sims spelen? Welke vinden jullie het leukst? Ik heb alleen Sims 2 en Sims Medieval (maar de laatste snap ik niet echt), dus ik ga straks Sims 2 weer proberen. Maar als ik het nog steeds leuk vindt, denk ik er wel aan om een nieuwe versie te kopen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeehh. De sims. Heerlijk! Ik speel nog "regelmatig" de sims 3. We hebben ook sims 2 en mega veel uitbreidingen, maar die staan niet meer geïnstalleerd.

    Ik probeer vaak te beginnen zonder cheats, maar als ze dan promotie krijgen, vind ik dat ze een bonus van 50000 verdienen hahaha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Jaaasss, om de zoveel tijd speel ik ook nog eens (: maar dan op de playstation, het meest basis-spel van ze allemaal.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik speel het vrij weinig omdat ik er eigenlijk al vrij gauw verveeld mee raak, maar soms heb ik er weer eens zin in :')

    Zelf heb ik de sims middeleeuwen en Sims (met uitbreiding dierenpret) voor op de pc en sims 3 voor op de xbox


    Stenenlikker

    Ik speel het nog regelmatig. Ben nu CC aan het downloaden en ga zo weer spelen :Y)
    Ik heb de sims 4 met uitbreidingspakketten "In de natuur" en "Stedelijk leven"


    El Diablo.

    Perffect schreef:
    Oeehh. De sims. Heerlijk! Ik speel nog "regelmatig" de sims 3. We hebben ook sims 2 en mega veel uitbreidingen, maar die staan niet meer geïnstalleerd.

    Ik probeer vaak te beginnen zonder cheats, maar als ze dan promotie krijgen, vind ik dat ze een bonus van 50000 verdienen hahaha.

    Gewoon dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, ik! Sims 2 + alles vind ik het leukst. 3 is eigenlijk veeeeel leuker, maar werkt niet lekker op mijn laptop. 4 vind ik matig. Ik gebruik nooit cheats (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ikr. De Sims die ik maak krijgen een beter en luxer leven dan ik heb of kan veroorloven. Hihi.
    Het gaat wel snel vervelen tho


    26 - 02 - '16

    Sims 2 speel ik nog af en toe =)
    Is wel al weer even geleden ma bon..
    Toen ik een nieuwe laptop had gekocht zei ik van 'ik zet de sims er niet meer op' maar de verleiding was te groot :p
    Soms is het gewoon nog is nodig om de sims te spelen, ookal is het maar 1 dag en ben je het daarna weer even beu :p


    Stop wishing, Start doing..

    Sims 3 is op dit moment in de aanbieding op steam. Base game 10 euro en je hebt de base game met generations, pets, seasons voor 24 euro. En alle andere uitbreidingen zijn 75% korting.

    Al weet ik ook wel een download van de complete game (gratis), mocht je sims 3 willen. (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 11:00 ]

    Haha. Ik had dat gisteren ook :p Ik had alleen Sims 2 huisdieren voor de ps2, maar cheaten deed ik nooit :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Yup, I can't stop playing :3
    Ik heb sims 3 dan en ik vind het uitbereidingspakket studentenleven echt het allerleukst en levensweg staat op nummer 2 ;)


    ~My Mind Is Free~

    Caracal schreef:
    Sims 3 is op dit moment in de aanbieding op steam. Base game 10 euro en je hebt de base game met generations, pets, seasons voor 24 euro. En alle andere uitbreidingen zijn 75% korting.

    Al weet ik ook wel een download van de complete game (gratis), mocht je sims 3 willen. (:



    Wat is steam precies? Heb iemand er op zien spelen ooit, maar geeeeen idee!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Steam is een programma dat je download op je laptop/pc en vanaf dat platform kan je games kopen en spelen. Het is zegmaar een hele grote online gamestore. Al kan je hier recensies lezen van anderen die de spellen gespeeld hebben en praten in discussies over het spel en problemen er mee. Ook zitten bij veel spellen achievements die op je profiel weergegeven worden en je kan de tijd zien hoe lang je het spel gespeeld hebt. Je kan vrienden toevoegen, jezelf toevoegen aan groepen die een bepaald onderwerp hebben. En er zijn vaak acties en kortingen, die kan je op de winkelpagina vinden. Van games die op je verlanglijstje staan (die je nog niet gekocht hebt) krijg je een email met de melding dat het in de aanbieding is gekomen. Elke zomer en winter zijn er super grote sales waarin sommige spellen wel 80 of 90 % korting krijgen. Naast die periodes komen er vaker spellen met hoge kortingen, zoals de Sims 3 nu bijvoorbeeld, Saints Row, Skyrim, Worms.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 12:19 ]

    Hah, vroeger manipuleerde ik alles wat maar kon met de cheats. x'D Tegenwoordig vindt ik het toch net wat toffer om er wat meer tijd en moeite in te steken en dus zoveel mogelijk zonder cheats te doen (wat me niet altijd lukt, I admit). Ben na een hele lange tijd twijfelen toch maar overgestapt van de sims 2 (die op een gegeven moment mijn laptop zo traag maakte dat het niet meer te doen was) naar de sims 4. Wat in het begin erg wennen was, maar ik ben er erg over te spreken, al helemaal nu er ook peuters aan zijn toegevoegd (die waren er in het begin niet toen de sims 4 uitkwam, wat ik echt poep vond). De sims 3 heb ik bewust overgeslagen, aangezien ik daar alles echt verschrikkelijk aan vind. Ik vind het niet mooi en op de een of andere manier stoort het me enorm. Ik ben alleen jaloers op hun huisdieren uitbreiding, die lijkt me wel echt awesome. Hoop dat dit bij de sims 4 ook nog ooit komt, ook met paarden etc. en niet alleen hond en kat die je bij de sims 2 had (o, en goudvis, cavia en vogels, wat meer een soort bewegende pixels waren dan echte dieren).

    [ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:23 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ja omg de paarden zijn echt vet. Maar op onze oude computer kon dat nooit want dan liep het oude bak vast :/
    En nu zijn we de cd kwijt... Haha.

    Wij hebben wel ambities (tatoeages en je kunt zzper zijn haha)
    En op reis (hoe die heet idk) en dan kun je naar China en in tombes en oosterse vechtsport doen en het is zo leuk!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.