• Lychees, die vruchten die je eerst moet pellen voor je het vruchtvlees kunt eten, maar dan ook nog last hebt van die verdomd grote pit! Maar geef toe, het is heerlijk!



    Hoe spreek je het eigenlijk uit? Er zijn zoveel manieren hoe mensen het uitspreken en ik vraag me af hoe het eigenlijk uit hoort te spreken.
    Ikzelf zeg Lietjie, maar mensen in mijn omgeving zeggen lijtjie of zelfs lietjee(jee uitspreken als J). Hoe spreek je het uit!??

    Hoe zeggen jullie het? Want volgens mij is er niet echt één benaming voor of wel?

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 14:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    idk x)

    Litschie of zoiets :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ah bah, ik noem het vaak oogballen haha. Ik spreek het uit als liet(s)jie.

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 14:44 ]


    She's imperfect but she tries

    Lietchie of liesjee. Al hoor ik anderen ook wel eens laitsjie gebruiken..
    Ik vind ze wel lekker (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 14:48 ]

    Lietsjie zeg ik, maar geen idee ik zeg altijd maar wat.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Liesjee of zoiets. Ik weet het eigenlijk niet, ik weet alleen dat ze super lekker zijn en dat is voor mij genoeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Litschies. Ik wist zelfs niet dat er een andere manier was om het uit te spreken :')
    Ik was er vooral gek van toen ik kind was, nu eet ik het zovaak niet meer ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zeg altijd Liesjee, al ik er nog nooit een heb gegeten..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Capybara schreef:
    idk x)

    Litschie of zoiets :'D


    Dit x)


    What would Emma do?

    Ik meestal litshees!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Lietsjies. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monesi schreef:
    Lietsjies. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liesjéé.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik zeg altijd laistsjie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zeg altijd laitchies (en lai als in lawaai, niet lait zoals op in het Frans)


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik zeg altijd laitchies (en lai als in lawaai, niet lait zoals op in het Frans)


    Hoe is lait in 't Frans dan? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.