• Zes jongens, zes criminelen, zes misbruikers, houden enkele jonge meisjes al een paar jaar vast. De villa waar ze in wonen zit heel goed in elkaar en geen enkel meisje is er ooit uit ontsnapt. Bovendien hebben ze allemaal een vreemde ketting aan, als ze toch een stap uit het huis doen, geeft het hen een elektrische shok. De meisjes worden misbruikt door de jongens, en zijn ook al vaak naar feestjes gegaan met de ergste mensen. Het is de nachtmerrie van elk meisje, en het is erg moeilijk om er wat tegen te doen. Maar na die twee jaar komt er nog het slechtste nieuws van al, één van de meisjes moet worden verkocht ! De criminelen hebben niet meer genoeg geld, en moeten dus één van hun slachtoffers aan klanten, die erg veel eisen verkopen. Word één van de meisjes echt verkocht ? Wie zijn de klanten ? Wat zullen de meisjes er aan doen ?

    Let's talk !

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 9:42 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    hoi


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mt

    Iemand een relatie met Ella?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    ^We kunnen iets bespreken, ik schrijf ze alleen niet uit?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MT.
    Iemand nog een relatie met Bradley?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    MT.
    Iemand nog een relatie met Bradley?

    Björn kan een nog net iets hardere hekel hebben aan haar dan aan de rest? (Buiten Alison op dit moment, maar dat heeft een andere basis ^^ )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blagden schreef:
    (...)
    Björn kan een nog net iets hardere hekel hebben aan haar dan aan de rest? (Buiten Alison op dit moment, maar dat heeft een andere basis ^^ )


    Ik vind het helemaal prima. Waarom heeft Björn een hardere hekel aan haar dan? ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Ik vind het helemaal prima. Waarom heeft Björn een hardere hekel aan haar dan? ^^

    Omdat North haar zo leuk vindt :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waar kan Luke naartoe? :')


    she believed she could & so she did

    Whelve schreef:
    Waar kan Luke naartoe? :')

    To infinity and beyond! Nee. Idunno.
    Btw voor degenen die mij hier niet kennen: Hi, ik ben Xanthe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mt


    Seasons will change, but I shall remain

    mt


    Mhm?

    Blagden schreef:
    ^We kunnen iets bespreken, ik schrijf ze alleen niet uit?


    Sure, had je iets in gedachten? Mij maakt t niet heel veel uit


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Blagden schreef:
    (...)
    Omdat North haar zo leuk vindt :')


    (wbw)


    Mhm?

    Wander schreef:
    (...)

    Sure, had je iets in gedachten? Mij maakt t niet heel veel uit

    Hij kan haar terroriseren, hij zal haar sowieso als zwak aanzien omdat ze niet voor zichzelf durft op te komen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kunnen de meisjes ook door de gasten van het feestje misbruikt worden? Like: hoe meer je betaalt, hoe meer je mag?


    Mhm?