• Hallo luitjes,

    Heel lang geleden had ik dit jaar een topic aangemaakt dat ik een paar docs zocht, maar dan van die neppers. Ik kreeg toen de reactie dat de echten het waard waren om zoveel geld voor neer te leggen. Ze gaan jaren mee, heb ik me laten geloven. Dus na lang twijfelen ben ik eindelijk voor gegaan. Dames en heren, bij deze mijn beauties. Ik ben er nog niet over uit of ik gewoon de zwarte veters gebruik of de awesome gelen. Let niet op mijn kwaliteit mobielcamera pls. x)




    Verder probeer ik ze voorzichtig in te lopen met mijn dikke, pluizige roze sokken. Dit is dag twee dat ik er heel even op loop in huis, maar het is echt een drama. Mijn wreef wordt plat gedrukt en ik begin het nu ook aan mijn rechtervoet te voelen bij mijn enkel. Op internet heb ik gezien dat dit volkomen normaal is en ik heb de verhalen gelezen hoe lang dit kan duren.. zijn er nog mensen die tips hebben voor het inlopen van deze beauties?


    Pretty is just a pretty word.

    Geen tips voor t inlopen, maar wat zijn ze gaaaaaaf! :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg, ik ben echt jaloers. Die zijn echt ongelofelijk awesome :3

    Gele veters _O_

    Supernice. Bij mij deden ze echt meer dan een week immens veel pijn, ik heb niet echt tips voor je.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wouw, ze zijn echt enorm gaaf! Helaas geen tips voor het inlopen, ik heb nooit schoenen die ik in moet lopen.


    ©1998

    Ah ze zijn echt heel tof. Ik ben echt een drama met schoenen inlopen, mijn enige remedie is een berg blarenpleisters
    :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeoeh ze zijn mooi! ^^ Helaas heb ik verder geen tips. Ik moet ook nog drie schoenen uitlopen. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Omdat ze zo goed en stijf zijn duurt het idd lang... Geen tips, gewoon doorzetten! Wie mooi wil zijn moet pijn lijhu ;')


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Gaaf!
    Ik heb geen tips, mijn eigen kisten heb ik ook moeten inlopen (tot bloedens toe). Er zit niets anders op denk ik.

    Ik heb ook zwarte c:



    Ze zijn in het begin heel stug, dat klopt, maar gewoon doorlopen is de beste tip die ik je kan geven. C:


    26 - 02 - '16

    Awesome, welkom bij de club!
    Qua inlooptips heb ik enkel dat je het op moet bouwen! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oeh, die zijn echt heel gaaf. Ik zou voor de gele veters gaan. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hkjshadkshdsl ik ben blij dat jullie ze ook gaaf vinden. Ik ben zo verliefd I can't handle this anymore. Ik doe ze alleen nog in huis aan. Steeds een uurtje of zo. Met die dikke sokken. Dit moet goedkomen. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb zelf Timberlands in het zwart (: Dit soort schoenen vind ik sowieso erg gaaf.
    Het inlopen heeft gewoon tijd nodig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zie de logica er nooit zo van in om schoenen te kopen die wel mooi zijn, maar voor geen ene meter lopen :'D Ze staan je wel heel goed!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik zie de logica er nooit zo van in om schoenen te kopen die wel mooi zijn, maar voor geen ene meter lopen :'D Ze staan je wel heel goed!

    Haha de logica is dat wanneer ze eenmaal zijn ingelopen, het voelt alsof je op wolken loopt. Of toch.. dat maakt heel de Dr Martens wereld mij wijs. :'D


    Pretty is just a pretty word.