• want ik wil terug schrijven, maar wacht op de nieuwe SOTY thema's en dus kan ik nog niet beginnen. :Y)

    Ik snap het wachten wel hoor, maar wil gewoon eeeeerg graag beginnen dus tja, nu zit ik hier voortdurend het forum te checken (in combinatie met studeren) of de thema's al bekend zijn hehe.

    Zijn er nog mensen (ongeduldig) op iets aan het wachten? Quizlet-gerelateerd of niet (;

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 12:26 ]


    The soul needs autumn.

    Same! Ben echt waanzinnig nieuwsgierig naar de nieuwe thema's (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hier ook erg nieuwsgierig naar de nieuwe thema’s! Lang geleden dat ik erover heb nagedacht om mee te doen ^^


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ja, same! Ik wil eigenlijk supergraag mee doen aan de nieuwe soty, mits het leuke onderwerpen zijn natuurlijk hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik wil heel graag meedoen, het hangt een beetje van de thema's af en van mijn eigen offline project of ik tijd en vooral motivatie ga vinden.


    oi, suzy

    Van wat ik zie, zijn er een heleboel crewleden heel fanatiek bezig om alles in orde te krijgen. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Van wat ik zie, zijn er een heleboel crewleden heel fanatiek bezig om alles in orde te krijgen. *O*



    whohooooo go crew! (yeah)


    The soul needs autumn.

    Ik wacht al een tijdje op het shirt wat ik heb gewonnen met de Serious Request veiling. :')
    En altijd aliexpress eigenlijk. 😂


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    FireKeeper schreef:
    Same! Ben echt waanzinnig nieuwsgierig naar de nieuwe thema's (:


    Ja dit ja hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wow, die post vat mijn hele leven momenteel wel samen: studeren en checken of de nieuwe SOTY thema's al bekend zijn :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wacht ongeduldig of mijn gekozen thema aangenomen wordt! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik wil misschien mee doen met soty, al heb ik dit nog nooit gedaan. En ik moet wachten met een topic, vind ik ook wel jammer. Maar dat is vrij moeilijk uit te leggen...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat fijn dat je zo enthousiast bent om weer te gaan schrijven. ^^ Ik volg SOTY niet echt, maar ben ook wel benieuwd naar de nieuwe thema's. :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh mijn god, dit is echt mijn leven xD Ik zit al sinds gisteren continu de pagina van de wedstrijden te refreshen om te zien of een van de thema's me aanspreekt om weer mee te doen. SOTY heeft me afgelopen jaar echt heel erg geholpen en het zou zo gaaf zijn om weer mee te kunnen doen! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die echt niet kan wachten op het nieuwe topic


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen