• ... was er eens een meisje genaamd Xantha, die in plaats van huiswerk een quiz over Inazuma Eleven aan het maken was op een site genaamd Quizlet. Zij vond deze site erg tof, en besloot te blijven plakken. Wat ze echter niet had verwacht, is dat ze twee jaar later nog op deze site zou zitten.

    Ja mensen, ik ben misschien een klein beetje heel erg laat, maar op 19 april was mijn Q verjaardag. Daarom verdienen jullie allemaal een stukje taart!
    Ik wil graag een aantal mensen bedanken voor de geweldige tijd die ik heb mogen beleven.

    Wendy aka Connor Kenway aka Iroquois
    Liefste Connor,
    Ik wil even kwijt dat ik je de coolste assassin van Q vind. Like, serieus, je bent zo ontzettend lief en weet me altijd wel op te beuren. Je bent hoe cheesy het ook mag klinken een fantastisch persoon, and don't let anyone tell you you're not.

    Xanthe aka Haytham Kenway aka Bucky aka Sherlock aka Yata
    Buckyyyy ;D
    Ik wil even zeggen dat ik onze vriendschap erg hecht vind. We praten niet meer zo vaak als voorheen, maar als we na een tijdje weer praten weten we altijd de draad weer op te pakken. Je bent over het algemeen wel een chill en cool persoon, en als ik soms de overeenkomsten hoor tussen dingen die we leuk vonden/vinden vraag ik me weleens af of we niet stiekem verloren twins zijn. Maar anyways, stay awesome Barnes.

    Leah aka Laleah
    Liefste Leah,
    Net als met Xanthe spreken we elkaar niet zo vaak meer als eens was. Toch heb ik de eer gehad om je te ontmoetenbij de Utrecht meeting, en even serieus; je bent echt een amazing human being.

    Floor aka Flooremans aka Millard
    Hey Flooremans ^^
    Ik wil even zeggen dat je echt de perfecte echtgenoot bent, lawl (although ik je nog altijd met Erik ship maar dat terzijde). Maar serieus, ik ga soms helemaal stuk om onze Snaps naar elkaar en helemaal soms om onze berichten naar elkaar op What's App. Je kan me ontzettend aan het lachen maken als ik me rot voel, en je bent gewoon awesome hehe.

    De rest van Quizlet
    Ik wil ook graag de rest van Q bedanken. Niet alleen de bovenstaande mensen hebben een belangrijke rol in mijn leven gekregen, de rest van Q ook. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk schatten, even dat jullie het weten.

    Big hugs,
    Xantha aka Captain Edward Kenway aka Steve Rogers aka Mrs Bates





    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!!! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ffs grandpa, you're too cute for your own good. Happy Q birthday and now you should really prepare for cake when we meet again c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Let's pick up the (s)talking again okay? Congrats Steve *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gefeliciteerd!! ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    aww superlief!! gefeliciteerd lieve xant, ik hoop dat je nog heeeeel lang op Q blijft en dat we nooit zullen scheiden ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Gefeliciteerd Xantha!


    She was always looking for more..