• Hoi lieve Quizlet mensjes,

    Ik ben de laatste tijd niet superactief geweest, 99% omdat school lekker druk doet (en ik daar slecht mee om kan gaan en daarom nu dit topic maak, om de bergen verslagen die ik moet schrijven nog even uit te stellen, want zo'n efficiënte werker ben ik, zeker wel), maar ik dacht, ik heb nieuws (uitroepteken, uitroepteken), dus ik kon het niet laten om toch even een topicje te openen. In een vorig topic (link) had ik al verteld dat mijn boek uitgegeven gaat worden, maar sindsdien is er zo veel gebeurd, dat het eigenlijk van de daken wil schreeuwen.

    De mensen achter de uitgeverij die ik in dat topic heb genoemd, LetterRijn, heb ik namelijk gesproken. Goed gesprek, heel aardige mensen, maar ik had nog wat twijfels, want ik had via via ook nog een paar lijntjes uitliggen bij wat andere uitgeverijen. Ik had dus gevraagd of ik nog even over mijn antwoord na zou kunnen denken en ik ben achteraf erg blij dat ik dat gedaan heb, want twee weken heb ik een gesprek gehad met een andere (veel, veel grotere) uitgeverij die interesse heeft uitgedrukt: Luitingh-Sijthoff, bekend van onder andere boeken als de Da Vinci Code, The Rosie Project, Game of Thrones/A Song of Ice and Fire, noem maar op. Ze hebben best wat grote titels op hun naam staan en holy fucking moly op een stokje, ze willen mij erbij!

    Nou zitten er nog wel wat maartjes aan, want er moet echt nog ontzettend veel gebeuren aan het manuscript voordat het uitgeefbaar is. Om die reden is er ook nog geen contract in beeld, omdat er eerst nog een hoop geredigeerd moet worden, maar hierbij ga ik wel (na mijn eindexamen, want ook daar wilden ze wel graag rekening mee houden) veel professionele hulp krijgen. Dat is in ieder geval al ontzettend veelbelovend, maar ik ben nog een beetje voorzichtig met al te hard juichen tot het contract besproken en ondertekend is, want tot die tijd staat natuurlijk nog niets 100% vast.

    Maar toch. Stiekem. Stiekem, ben ik toch wel echt superblij, want Holy Fucking Shit, dit is al meer dan ik ooit had durven dromen op mijn achttiende. :'D Het is in ieder geval mijn plan om hier af en toe wat info en updates te dumpen als er meer te zeggen valt, als jullie dat oké en niet spammerig vinden (waarschijnlijk zit er toch nog behoorlijk wat tijd tussen de updates, want eerst maar dat eindexamen en daarna is er nog een flinke editronde waar ik eerst doorheen moet). Ik heb er in ieder geval behoorlijk zin in. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het blijft zo leuk om hierover te horen en ik blijf zo blij voor je en yay (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh man wat cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    wow, jip, wat super tof! blij voor je. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh Jip wat gaaaf!

    Wat gaaf!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ooooh wauw Jip Luitingh is echt een van de grootste uitgeverijen in Nederland. Wat super super gaaf! Ik vond het al onwijs vet dat LetterRijn geïnteresseerd was, maar dit is echt meganieuws!! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Woah, dit is echt heel gaaf ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Kogane schreef:
    Oh man wat cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    +
    Wat een goal man! Trots (krul)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Luitingh-Sijthoff is een heel grote, ja. Wat ontzettend gaaf dat ze interesse hebben en rekening houden met je persoonlijke leven!

    Sowieso geweldig dat je, je eigen boek uit gaat geven(sorry, dat nieuws had ik even gemist). Dus dat topic ga ik even opzoeken.

    Ik denk gewoon positief en ga ervan uit dat je binnenkort een contract onder je neus krijgt geschoven. Van mij mag je zelfs de kleinste details hier plaatsen.


    Physics is awesome

    Supergaaf :)


    Firm believer of all that is magic

    OHMYGOD JIP dat is zooooooooooooooooooooooooooooooooo gaaf! Als alles gaat zoals je hoopt dat het gaat en je boek dan echt uitgegeven gaat worden, dan debuteer je wel gelijk bij een hele grote uitgever! Supertof! Echt mega, mega gaaf!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh mijn god! Dat is echt geweldig! Wauw! (oké, genoeg uitroeptekens)

    Oké, maar ik heb je boek gelezen en ik ben heel vereerd dat ik de nieuwe Nederlandse bestseller als één van de eerste heb gelezen (en om heb gehuild, jawel), daar ga ik lekker over opscheppen op feestjes


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Fucking vet Jip


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ontzettend gaaf!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aaah, dankjulliewel allemaal. <3 Ik ben er ook wel ontzettend trots op, eigenlijk, want ik geloof dat ik op het moment dat dit allemaal soepeltjes loopt, echt een van hun jongste (zo niet, hun jongste) auteurs zou zijn. Het voelt allemaal een beetje onwerkelijk, of zo. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.