• Als iemand wel zelf naar vaker naar d'r boyfriend kan die 2,5 uur reizen woont. Terwijl ze nog nooit (!!) zelf naar mij is gekomen, terwijl ik like ongeveer half uur bij d'r vandaan woon. love it fucking love it

    Voor degene onder ons die klagen over ABN:
    Het voelt beslist niet geapprecieerd als een levend wezen wel naar haar relatie vriend gaat, die een een goed paar uur bij haar vandaan woont met de trein, waarmee zij meerdere malen reist. Desondanks is zij nog nooit zelf-dit is geen hyperbool, ter verduidelijking- naar mij is gekomen (2x gebracht, om precies te zijn, niet zelf). Daarbij woon ik niet zover bij haar vandaan.

    Met vriendelijke groeten,

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 18:26 ]


    Photosynthesis

    (Schrijf je zin in AN aub)

    Ai, ja dat is wel lastig. Heb je het al tegen haar gezegd?


    The soul needs autumn.

    Tja, lullig. Ik weet natuurlijk niet wat jullie relatie is, maar het is vrij logisch dat ze wel naar haar vriend wil juist omdat het 2,5 uur reizen is. Het is binnenkort overigens meivakantie, dus dan kun je best afspreken, lijkt mij. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DunkeIheit schreef:
    Tja, lullig. Ik weet natuurlijk niet wat jullie relatie is, maar het is vrij logisch dat ze wel naar haar vriend wil juist omdat het 2,5 uur reizen is. Het is binnenkort overigens meivakantie, dus dan kun je best afspreken, lijkt mij. :Y)


    Nou idk, maar we zijn al meer dan 10 jaar vriendinnen en ik mag dan hopen dat ze ook eens naar mij komt. In de meivakantie ben ik zeg maar aan het leren voor examens


    Photosynthesis

    Bomenstruik schreef:
    (...)

    Nou idk, maar we zijn al meer dan 10 jaar vriendinnen en ik mag dan hopen dat ze ook eens naar mij komt. In de meivakantie ben ik zeg maar aan het leren voor examens

    Maar als je het nu ook eens van haar kant bekijkt? Waarschijnlijk ziet ze haar vriend alleen maar in het weekend, en dan moet ze ook nog eens 2,5 uur reizen om samen te zijn met hem. Zou jij niet hetzelfde doen als je in haar schoenen stond?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bomenstruik schreef:
    (...)

    Nou idk, maar we zijn al meer dan 10 jaar vriendinnen en ik mag dan hopen dat ze ook eens naar mij komt. In de meivakantie ben ik zeg maar aan het leren voor examens


    Ik had begrepen dus dat iemand die je kende er 2,5 uur voor overhad om naar haar vriend te gaan, terwijl jouw vriendin niet de moeite deed om naar jou te komen... (vriendin als in een relatie hebben)

    Het lijkt me logisch dat ze meer naar haar vriend gaat dan naar jou? En dat ze er 2,5 uur voor over heeft?
    Dit betekent natuurlijk niet dat ze je gewoonweg moet laten vallen. Dus, zoals ik in mijn eerste reactie al zei, praat er eens over met haar.


    The soul needs autumn.

    Oké, jullie bekijken het denk ik vanuit een standpunt van een afstand, maar hoe zouden jullie dit vinden? (maar waarschijnlijk overdrijf ik als ik dit zo hoor)


    Photosynthesis

    Dat is wel balen, zeg. Als je een antwoord wilt op de vraag, waarom ze dat wel over heeft voor haar vriend en voor jou niet, dan zal je het toch echt aan haar moeten vragen. Ik denk niet dat iemand hier je het echte antwoord kan geven, dat kan alleen je vriendin.

    Punt blijft gewoon dat jij je rot voelt en zoals je het nu vertelt, niet onterecht. Je bent immers al lang vriendinnen met haar en dan wil je elkaar ook wel eens zien, neem ik aan. Het is naar en ik weet niet zo goed wat ik kan doen om je te helpen.



    Physics is awesome

    Heb je het haar al verteld dat je dat niet leuk vindt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien helpt het om je beter te voelen, maar ik zou jezelf niet met haar vriend vergelijken, dat is echt gewoon nog iets anders en het is normaal dat ze elkaar regelmatig willen zien. (:
    Pas als het andere vriendinnen zouden zijn, die ze wel bezoekt en jou nooit, dan zou ik erover inzitten.

    [ bericht aangepast op 23 april 2016 - 8:23 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Misschien helpt het om je beter te voelen, maar ik zou jezelf niet met haar vriend vergelijken, dat is echt gewoon nog iets anders en het is normaal dat ze elkaar regelmatig willen zien. (:
    Pas als het andere vriendinnen zouden zijn, die ze wel bezoekt en jou nooit, dan zou ik er over inzitten.


    Dit klinkt best wel logisch tbh en het voelt wel een beetje beter. Thanks!


    Photosynthesis

    Ik heb over dit probleem met mijn broer gepraat, hij heeft een relatie en ik vroeg hem hoe hij dit combineert vrienden en vriendin.
    Hij zei dat hij de eerste maanden (half jaar) welke tijd hij nodig heeft gewoon extreem vaak bij zijn vriendin wil zijn. Hij zegt dat ook dan gewoon tegen zijn vrienden als hij een relatie heeft, dat ze hem de komende weken niet vaak zullen zien. Als alles dan een beetje normaal word, komt het combineren van een relatie en de relatie onderhouden met je vrienden vanzelf. Zo ging het tenminste bij hem, maybe heb je dr wat aan :)


    ~My Mind Is Free~

    Daveen schreef:
    Ik heb over dit probleem met mijn broer gepraat, hij heeft een relatie en ik vroeg hem hoe hij dit combineert vrienden en vriendin.
    Hij zei dat hij de eerste maanden (half jaar) welke tijd hij nodig heeft gewoon extreem vaak bij zijn vriendin wil zijn. Hij zegt dat ook dan gewoon tegen zijn vrienden als hij een relatie heeft, dat ze hem de komende weken niet vaak zullen zien. Als alles dan een beetje normaal word, komt het combineren van een relatie en de relatie onderhouden met je vrienden vanzelf. Zo ging het tenminste bij hem, maybe heb je dr wat aan :)


    Omg hier heb zelfs ik wat aan, dit ga ik ook maar zeggen tegen vriendinnen die klagen dat ik alleen nog tijd door breng met mijn vriend die ik alleen in het weekend kan zien

    Maar om antwoord te geven op je vraag, beeld jezelf eens in dat jij de gene was met een vriendje die 2,5 reizen bij je vandaan woont, en die je alleen in weekende ziet, terwijl je smoor verliefd ben en het liefst 24/7 bij elkaar bent. Dan zou je elke kans aangrijpen die er is om er naar toe te gaan.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zou dat ook klote vinden. Het is wat anders ala je je vriend alleen in de weekenden kan opzoeken en je vriendinnen elke dag op school ziet maar als je elkaar in het weekend alleen kan zien dan zou ik dat echt heel lame vinden. Ik deelde 1 dag in het weekend in voor mijn vriendje destijds en een dag voor mijn vriendin. Op een gegeven moment denk ik ook: waar liggen je prioriteiten?


    No growth of the heart is ever a waste