• Mijn vriendin Esra en ik zijn vandaag flink aan het bakken geslagen. Voor haar een cola, voor mij een limonade, en we zijn aan de slag gegaan.

    Naar de winkel gegaan en 4 pakken oreos gekocht, eieren en melk. Natuurlijk met een recept van het Internet.



    Het was nog verrassend lekker en zelfs mijn broertje - die niet houdt van Oreos, wat een schande! - moest toegeven dat het echt heerlijk was.



    Er komt nog slagroom tussen en met poedersuiker ga ik het logo erop maken zodat het weer oreos worden!

    [ bericht aangepast op 23 april 2016 - 17:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Woah! Nice gemaakt


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Het tweede plaatje zie ik niet (':


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ohh lekkeer (Y)

    Samantha (HANAYA) en ik hebben laatst oreo kwarktaart gemaakt.

    Krull schreef:
    Ohh lekkeer (Y)

    Samantha (HANAYA) en ik hebben laatst oreo kwarktaart gemaakt.

    Wat leuk, dat klinkt ook wel bijzonder!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    That's heaven!:o


    Queer zijn is gewoon alles

    Wel neerzetten hoe lekker het is maar geen recept hier droppen?! Dat kan niet eh!:Y) Receptje??<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wel neerzetten hoe lekker het is maar geen recept hier droppen?! Dat kan niet eh!:Y) Receptje??<3

    Het is wel makkelijk!

    Oreos (1 ei per 20 ongeveer) fijnmalen, melk (zelf even inschatten hoe veel :'D) en dan mengen...

    De rest is gewoon pannenkoeken bakken!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    O dat klinkt lekker :o!

    Heb je het recept nog? Ik ga namelijk pannenkoeken bakken met vrienden over een paar weken :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    O dat klinkt lekker :o!

    Heb je het recept nog? Ik ga namelijk pannenkoeken bakken met vrienden over een paar weken :Y)

    Het recept niet helemaal, maar wat hierboven staat is het wel ongeveer :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik kan wel geloven dat het lekker was. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Josiah schreef:
    (...)
    Het is wel makkelijk!

    Oreos (1 ei per 20 ongeveer) fijnmalen, melk (zelf even inschatten hoe veel :'D) en dan mengen...

    De rest is gewoon pannenkoeken bakken!


    Een gouden regel voor flensjes is 1 ei per 150 ml melk, dus dan denk ik dat je er 150 ml melk bij moet gooien. Maar, flensjes zijn dus dunner dan pannekoeken.

    Ik zou gwn 75 gram fijngestampte oreo met 1 ei en 150 ml melk doen, da's het flensjesrecept tho (alleen dan meel)

    Ik zal nooit weten of oreopannekoeken lekker zijn, lang leve cacaoallergieën.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Omg. :9~:9~


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stevenson schreef:
    (...)

    Een gouden regel voor flensjes is 1 ei per 150 ml melk, dus dan denk ik dat je er 150 ml melk bij moet gooien. Maar, flensjes zijn dus dunner dan pannekoeken.

    Ik zou gwn 75 gram fijngestampte oreo met 1 ei en 150 ml melk doen, da's het flensjesrecept tho (alleen dan meel)

    Ik zal nooit weten of oreopannekoeken lekker zijn, lang leve cacaoallergieën.

    Ahw, jammer, ze zijn echt heerlijk!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ohmygod. Er leven echt genieën op deze aarde. Krull! :D ik heb een nieuwe missie LOLOLOL.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ledecky schreef:
    Omg. :9~:9~


    The truth is out there.