• Beste users,

    Het is zover! De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 10 van de 41 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 10 users hartelijk feliciteren met hun prestatie! Aan de andere users die zich hadden aangemeld willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of ze door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen of hij wel of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of ze door zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.

    Groetjes, de crew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Ik vind 't lullig dat het niet mag omdat de spanning erin gehouden moet worden. Dat slaat naar mijn mening gewoon nergens op. Het niet gezamenlijk mogen verbeteren snap ik wel, maar die eerste reden is gewoon retarded :W


    26 - 02 - '16

    View schreef:
    Ik vind 't lullig dat het niet mag omdat de spanning erin gehouden moet worden. Dat slaat naar mijn mening gewoon nergens op. Het niet gezamenlijk mogen verbeteren snap ik wel, maar die eerste reden is gewoon retarded :W


    Dat is natuurlijk ook niet de voornaamste reden. Het niet samenwerken etc. is het belangrijkst. De spanning is in mijn ogen eerder een toevallige bijkomstigheid. Het heeft echt een functie. Het is niet bedoeld om vervelend te zijn, hoewel ik heel goed begrijp dat het wel zo ervaren kan worden c:


    Happy Birthday my Potter!

    View schreef:
    Ik vind 't lullig dat het niet mag omdat de spanning erin gehouden moet worden. Dat slaat naar mijn mening gewoon nergens op. Het niet gezamenlijk mogen verbeteren snap ik wel, maar die eerste reden is gewoon retarded :W


    Ik kan me voorstellen dat dat een beetje raar valt, ja. De geheimhouding is echt uit praktische overwegingen, niet omdat we zomaar besloten dat het leuk zou zijn om mysterieus te doen, dus misschien is dat iets wat we volgend jaar in dit standaard tekstje een beetje anders moeten formuleren. "Spanning" is meer een gevolg dan een reden. ^^

    Edit: Ha, Anna was me voor met bijna exact dezelfde uitleg. :'D

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 22:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Great minds think alike Inge :p Maar ik hoop echt van harte dat iedereen begrijpt dat we echt niet vervelend willen doen. Ik weet zelf immers ook hoe moeilijk het kan zijn om niks te mogen zeggen, terwijl je misschien heel blij of teleurgesteld bent en wij allemaal trouwens.


    Happy Birthday my Potter!

    Veel succes voor de mensen die door zijn naar de volgende ronde!


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Dumbledory schreef:
    Great minds think alike Inge :p Maar ik hoop echt van harte dat iedereen begrijpt dat we echt niet vervelend willen doen. Ik weet zelf immers ook hoe moeilijk het kan zijn om niks te mogen zeggen, terwijl je misschien heel blij of teleurgesteld bent en wij allemaal trouwens.


    Ik begrijp jullie beredenering, maar vraag me af of het werkelijk iets toevoegt :') Hulp vragen is hoe dan ook verboden, of het nou bekend is dat je door bent naar de volgende ronde of niet. Het is niet zo dat het iemand door de geheimhouding ineens meer moeite kost om vals te spelen; hij moet alleen één extra regel overtreden. Maar als je hulp vraagt, overtreed je sowieso al regels ;p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Ik begrijp jullie beredenering, maar vraag me af of het werkelijk iets toevoegt :') Hulp vragen is hoe dan ook verboden, of het nou bekend is dat je door bent naar de volgende ronde of niet. Het is niet zo dat het iemand door de geheimhouding ineens meer moeite kost om vals te spelen; hij moet alleen één extra regel overtreden. Maar als je hulp vraagt, overtreed je sowieso al regels ;p.


    Omdat de tweede ronde nu bezig is willen we hier op dit moment niet al te uitgebreid op ingaan, maar we zullen er na afloop nog eens op terugkomen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    S p a n n e n d


    Pretty is just a pretty word.

    Catan schreef:
    (...)

    Ik begrijp jullie beredenering, maar vraag me af of het werkelijk iets toevoegt :') Hulp vragen is hoe dan ook verboden, of het nou bekend is dat je door bent naar de volgende ronde of niet. Het is niet zo dat het iemand door de geheimhouding ineens meer moeite kost om vals te spelen; hij moet alleen één extra regel overtreden. Maar als je hulp vraagt, overtreed je sowieso al regels ;p.


    Volgens mij is het ook om te kijken of degene in het team past. Er wordt best veel besproken wat normale users (nog) niet mogen weten. Het door vertel gebeuren is dan ook een vertrouwingsproef.
    Ik kan mezelf iets van herinneren dat dit een reden was dat ze een paar verkiezingen terug hadden gegeven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    (...)

    Omdat de tweede ronde nu bezig is willen we hier op dit moment niet al te uitgebreid op ingaan, maar we zullen er na afloop nog eens op terugkomen. ^^


    Hehe is goed (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    (Beetje laat) Succes iedereen!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe lang duurt het dan om alles na te kijken? (Ongeveer)


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Hoe lang duurt het dan om alles na te kijken? (Ongeveer)


    Daar kunnen we echt geen goede schatting van maken, helaas. Het is echt heel erg afhankelijk van hoe snel de nakijkers voldoende tijd kunnen vinden en hoe ingewikkeld de besprekingen zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hehe,dan hoop ik voor alle nieuwsgierige mensen dat de nakijkers geen examens hebben (;

    Ben wel super benieuwd wie de nieuwe bèta's gaan worden.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 12:21 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Hehe,dan hoop ik dat alle nieuwsgierige mensen dat de nakijkers geen examens hebben (;

    Ben wel super benieuwd wie de nieuwe bèta's gaan worden.


    Ik zelf ook! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan