• Beste users,

    Het is zover! De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 10 van de 41 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 10 users hartelijk feliciteren met hun prestatie! Aan de andere users die zich hadden aangemeld willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of ze door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen of hij wel of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of ze door zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.

    Groetjes, de crew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Ik ben niet door, want ik deed ook niet mee xD

    Ik vind het heel spannend wie de nieuwe bèta's worden, en met mij volgens mij nog heel veel anderen.
    Hoe gaat het nakijken?


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Ik vind het heel spannend wie de nieuwe bèta's worden, en met mij volgens mij nog heel veel anderen.
    Hoe gaat het nakijken?


    De uitslag is al bekend. Klik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meiiore schreef:
    Ik vind het heel spannend wie de nieuwe bèta's worden, en met mij volgens mij nog heel veel anderen.
    Hoe gaat het nakijken?


    Sorry, het was hier nog niet vermeld, maar de nieuwe bèta's zijn gisteren bekend geworden! Ze zijn nu al bijna één dag officieel bèta-reader. Klik hier voor het topic. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan