• Wat was het ergste wat je vroeger ooit had gedaan?
    Tja, vind ik gewoon grappig om te weten.. XD

    Ik heb ooit een schaar tegen het hoofd van een klasgenoot aangepleurd...


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik heb hele nare dingen tegen mijn moeder gezegd, daar heb ik het meest spijt van denk ik, van alles wat ik vroeger deed.
    Ik heb iemand in elkaar geslagen die me uitlachte toen ik viel, ik heb een vriendin van me een keer geslagen, ik heb over daken gelopen, ben vaak weggelopen, heb een jongen in zijn kruis getrapt toen ze me omsingelden, ben door een dak heen gezakt (Filipijnen) en redde een kitten van een ander dak. Ik had wat met daken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn zus en ik wilde een keer in een speeltuin spelen. Mijn zus was toen 7, ik was toen 4 en we waren op vakantie. In de speeltuin waren drie jongetjes van 8 en van hen mochten wij de speeltuin niet in en zaten ons de hele tijd te pesten. Toen heb ik een stok gepakt en ze de speeltuin uitgeslagen.

    Ik heb ook een keer een jongetje met een tuinslang van zijn fiets afgespoten. Hij was mij en mijn vakantie vriendjes steeds met waterballonen aan het bekogelen en ik was het zat. Toen de ouders van het jongetje kwamen klagen bij mijn ouders, waren mijn ouders van mening dat het jongetje het gewoon verdiend had.

    Ik was goed in voor mezelf opkomen (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wauw, dat is wel heel knap :'D
    Ik vergat nog wel eens het brood uit de oven te halen als ik de oven voorverwarmde. Gelukkig kwam ik daar altijd op tijd ach


    Onze broodrooster was erg oud, en na het brood er vijf keer opnieuw in doen, ging het ding wel dood. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ¤ In het toilet dansen
    ¤ De dure auto van paps als glijbaan gebruiken
    ¤ Alle suiker bevattende waren in huis opvreten

    DunkeIheit schreef:
    De broodrooster net zo lang laten roosteren dat hij in brand vloog. Ik gaf mijn broer hier de schuld van. :W


    Bij mij ging het per ongeluk :/


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik had de beeldscherm van een nieuwe tv beschadigt met een wii afstand bediening. Er is een reden waarom wii spelen altijd zeiden: 'speel niet te dicht bij de tv.' :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Hmm let's see
    - kortsluiting met een waterkoker maken.
    -brand alarm af laten gaan.
    - spullen stelen
    - speelgoed van andere kinderen afpakken
    - eten afpakken van klasgenootjes.
    - zout in de koffie van de juf en meester doen.
    Ik ben serieus ook als klein kind eens weg gelopen :')
    Thuis was ik wel lief (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Toen ik in groep 2 zat werd er aan het eind van het schooljaar bij alle achtergelaten spullen/knuffels/speelgoed gevraagd of iemand van de klas het mistte. En op een duur was er een schattig konijnenknuffeltje en ik zei dat het van mij was. Niemand anders zei iets, dus ik kreeg het. Het is op dit moment nog steeds mijn lievelingsknuffel en het ligt altijd in mijn bed. (:

    Oh dit is echt mijn topic hehe. Ik was een rotkind (krul)
    Het eerste dat in me opkomt is dat ik 3 nachten lang spullen door mijn kamer heb gesmeten omdat mn moeder niet bij me bleef tot ik in slaap viel (A) Ik had nogal last van driftbuien zeg maar hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb een keer zelf kappertje gespeeld waardoor ik met een paar korte plukken rondliep
    Verder wilde ik mama haar make up wel eens testen. Dat had ik dus savonds gedaan en toen iemand naar boven kwam ben ik vlug in bed gegaan dus alles zat onder.
    Ook was ik er een als we verstoppertje binnen deden, mijn broer was erg goed en dan was ik er klaar mee en dan ging ik gewoon wat anders doen en af en toe riep ik : hmm krijg je niet gevonden. Dus dan was mn broer voor drie uur verstopt ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pfoeh. Ik heb een hoop stomme dingen als kind gedaan, besef ik me nu. (krul)

    Ik heb een keer vrijwel al mijn haar en mijn broertjes haar afgeknipt (zes jaar). Ik heb een keer een edelsteen gestolen van een vriendinnetje die diende als haar knuffeltje en zonder wat ze niet kon slapen, puur omdat ik hem zo mooi vond (vijf jaar). Ik heb een keer mijn middelvinger naar mijn buurman opgestoken (vijf jaar). Ik heb een keer alle kettingen en sjaals uit de verkleedkist in de kleuterklas tijdens de pauze overal door het lokaal gegooid om de juf te verrassen, want dan zou het lokaal 'leuk versierd zijn' (vijf jaar). Ik heb mijn broertje een keer keihard in zijn zij gebeten toen hij niet wilde stoppen met mij irriteren (negen jaar). Ik heb een keer een waterpistooltje van mijn oppas stukgegooid en haar uitgescholden (acht jaar). Ik heb een keer een afstandsbediening naar het hoofd van een klasgenootje gesmeten en hem in zijn gezicht getrapt (acht jaar). O, en tot en met mijn tiende, denk ik, loog ik echt over alles. Alles. Vrijwel niks dat uit mijn mond kwam, berustte op waarheid. Ik heb zelfs een keer een meisje dat me irriteerde op de grond geduwd en toen de juf kwam, ging ik een huilverhaal houden over dat mijn opa een jaar ervoor was overleden en dat ik gewoon een beetje van slag was en dat het niets persoonlijks was. Ik was zes. Baby Jip was een manipulatief rotkind. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb ooit met een steentje een tekening gemaakt in onze auto ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Haha. Je doet echt de domste dingen als je klein bent! ;P
    Ik heb zelf wel een met een stift op de deur getekent.. ;/

    Ik tekende op alles :')
    Toen ik 3/4 was op de kleuterschool had een meisje gezegd dat ik vast niet op mijn broek durfde te tekenen, dus toen heb ik even bewezen dat ik dat best durfde.
    Mijn moeder schrok flink toen ik met helemaal vol getekende broek uit school kwam :Y)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."