• Jap. Ik twijfel heel erg of ik deze pruik zal bestellen. Ik heb al vaker besteld bij de webshop en hun pruiken zijn van goede kwaliteit. Ze hebben dikwijls acties, waardoor hij nu in totaal maar €12,77 is. Zoals jullie weten cosplay ik graag en naast dat mijn ginger pruik nu echt compleet Bloom pruik is en niet meer te gebruiken voor Lily Evans, staat Giselle van Enchanted al best even op mijn lijstje. Ik ben immers groot Disney fan en Giselle is toch wat origineler dan de gemiddelde Disney prinses. Bovendien ben ik dol op haar That's How You Know jurk. Echter moet ik sowieso eerst de groepscosplay maken voor de volgende Elfia en ga ik ook de Red Queen maken van Once Upon A Time In Wonderland, want dan match ik met één van de meiden van de groep, die Alice daarvan heeft gemaakt. Dus het duurt waarschijnlijk nog wel even voor ik Giselle af heb. Maar ja, het is een goede en handige pruik (je kan ze ook krullen en stijlen etc) en hij is dus atm ruim tien euro goedkoper... Bovendien zou hij dus toepasbaar zijn op én Giselle en mijn Lily Evans spullen, beter dan de Bloom pruik.

    Dilemmaaaa. Zouden jullie het doen of niet?

    Edit: Besteld. Nu dan maar meteen ook stoffen voor Giselle meenemen als ik naar Amsterdam ga c:


    Oh en geniet nog even van That's How You Know, terwijl je de fabulous jurk die ik bedoel bekijkt c:

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 21:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Als je weet dat je hem later gaat gebruiken, waarom niet? Ik bedoel, het is geen misschien, maar een vrijwel zeker weten, toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die is zo gaaf! Als je het kan betalen gewoon doen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Patholoog schreef:
    Als je weet dat je hem later gaat gebruiken, waarom niet? Ik bedoel, het is geen misschien, maar een vrijwel zeker weten, toch?


    Jap, sowieso voor Lily al en ik heb binnenkort echt iets nieuws nodig om te dragen als we niet met de groep gaan, dus Giselle ga ik ook zeker nog maken. Ik wilde meteen zoeken naar de stof als ik binnenkort ook voor Red Queen en de groepscosplay stof ga halen in Amsterdam. Dus daar heb je wel gelijk in.


    Happy Birthday my Potter!

    Oeh, die is echt heel erg mooi. Ik zou er voor gaan. c:


    What would Emma do?

    Zeker doen! Je gaat het nuttig gebruiken. :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik zeg: doen. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat is best cheap. Doen!

    Ik heb hem besteld. Ik hoop echt dat hij net zo mooi is als de andere pruik die ik daar vandaan heb c:


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    Die is zo gaaf! Als je het kan betalen gewoon doen^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dumbledory schreef:
    Ik heb hem besteld. Ik hoop echt dat hij net zo mooi is als de andere pruik die ik daar vandaan heb c:


    Post je een foto als je hem hebt? C:


    26 - 02 - '16

    Welke site is dat? Ik vind hem leuk c:


    El Diablo.

    Aah Enchanted, ik hou van die film <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    View schreef:
    (...)

    Post je een foto als je hem hebt? C:


    Ofcourse ^^ Hij komt wel pas midden/eind mei binnen waarschijnlijk (hoewel de vorige pruik ook eerder hier was dan verwacht)

    MaIec schreef:
    Welke site is dat? Ik vind hem leuk c:


    DressLily :Y) de perfecte site voor mij dus, alleen al door de naam


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb al 2 weken de film Enchanted klaar liggen om te zien. -Geen tijd- =D

    Ik ben benieuwd naar hoe hij is als je hem hebt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dumbledory schreef:
    (...)

    DressLily :Y) de perfecte site voor mij dus, alleen al door de naam


    Krijg jij wel gewoon goede producten binnen van die site? Ik durf dr niet meer te kopen doordat mijn jas verkeerd aankwam waardoor mama er behoorlijk veel moeite in heeft moeten steken om 'm te repareren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •