• Ik ga naar de YA-sleepover en omdat het met literatuur te maken heeft en Quizlet nu een en al literatuur is, dacht ik, waarom maken we er geen meeting van?



    Waar:
    Brugse Boekhandel
    Dyver 2, 8000 Brugge

    Wanneer:
    Zaterdag 7 mei

    Just talk info:

    Op de planning

    15u: start van het gezelligste auteursgesprek ooit (inclusief lekkere cake)
    16u: Sara Zonneveld signeert!

    Koop je een boek op het event, dan krijg je de coolste kussensloop (met leuke quote) ever er gratis bij! Als dat niet geweldig is!

    Tijdens de signeersessie kun je ook genieten van een fris drankje en kun je je dromen delen bij de fotobooth!

    17u: uitloop van het event

    Inschrijven

    Je kunt je inschrijven door een mailtje te sturen VOOR 30 APRIL naar jeugd@wpg.be met daarin:

    Je naam en voornaam

    https://www.facebook.com/events/1763623647205760/


    Aanwezig:
    Misschien:

    Sleepover info:

    Dit staat op de planning

    18u30: onthaal en je krijgt iets super geheim voor het geheime spel
    18u45: eten en kennismaking
    19u30: start van het gezelligste auteursgesprek ooit
    20u30: Sara Zonneveldt signeert!

    Koop je een boek op het event, dan krijg je de coolste kussensloop (met leuke quote) ever er gratis bij! Als dat niet geweldig is!

    Tijdens de signeersessie kun je je dromen delen bij de speciale fotobooth of je deel in het geheime spel vervullen!

    21u30- 0u00: start van de leukste bezigheden die alles te maken hebben met boeken!

    9u (8 mei): lekker ontbijten
    10u: uitloop

    Inschrijven

    Heb jij dus zin in een geweldige avond? Schrijf je dan in door een mailtje te sturen VOOR 30 APRIL naar jeugd@wpg.be met daarin:

    - Je naam en voornaam
    - Naar welke van de twee eventen je graag wil komen (1. Just Talk of 2. Sleepover)
    - Je eetvoorkeuren (bv. veganisme,...)

    PS: heb je toch geen zin om te blijven slapen? Dan kun je je ook inschrijven voor het Just Talk-evenement! Hier de info: https://www.facebook.com/events/1763623647205760/

    Extra info
    De 5 EURO van het event moet bij de aanvang betaald worden.

    Genoeg hygiënische voorziening. Helaas zijn we toch geen hotel en is het dus niet mogelijk op een douche te nemen.

    Als je graag komt naar de sleepover breng dan het volgende mee:
    Slaapzak, slaapmatje of matras en je pyjama en bijbehoren.

    https://www.facebook.com/events/531807573694835/


    Aanwezig:
    Nana - Sturm
    Wallis
    Misschien:

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 17:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit lijkt me zo heel erg leuk, maar Brugge is net iets te ver voor me en ik moet die zondag ook werken :/

    Misschien de volgende keer! c:


    soul made of stardust and chaos.

    Dit is mijn achtertuin. Maar ik heb al plannen die dag. D: D: D:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik had het al gezien op Wattpad, maar mijn ouders vinden het te ver :/
    Ik wil het wel heel graag want ik lees Sara's boeken al - zegmaar - anderhalf jaar ofzo

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 10:55 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wil wel maar ben nog net iets te jong...

    Er zijn mensen van alle leeftijden aanwezig en Sara is zelf ook nog maar 15, dus daar hoef je niet mee in te zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niet gemeen bedoeld, maar wie is Sara Zonneveldt?


    ars moriendi

    Niet gemeen hoor, ik kende der ook eerst niet. Ik zit in het boekenclubje en daarom ben ik er mee in contact gekomen. En het is in mn hometown dus waarom zou ik dan niet gaan.

    https://www.wattpad.com/user/SaraBookz


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Slapen in een boekhandel is zo awesome! Heb het afgelopen november ook gedaan, echt tof.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klinkt heel leuk. Alleen klinkt reizen mét een slaapzak en dergelijke niet echt aanlokkelijk. Dan moet ik twee a drie tassen meeslepen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga. (nerd)


    If I were once a planet, you were the axis

    Sturm schreef:
    Ik ga naar de YA-sleepover en omdat het met literatuur te maken heeft en Quizlet nu een en al literatuur is, dacht ik, waarom maken we er geen meeting van?



    Waar:
    Brugse Boekhandel
    Dyver 2, 8000 Brugge

    Wanneer:
    Zaterdag 7 mei

    Just talk info:

    Op de planning

    15u: start van het gezelligste auteursgesprek ooit (inclusief lekkere cake)
    16u: Sara Zonneveld signeert!

    Koop je een boek op het event, dan krijg je de coolste kussensloop (met leuke quote) ever er gratis bij! Als dat niet geweldig is!

    Tijdens de signeersessie kun je ook genieten van een fris drankje en kun je je dromen delen bij de fotobooth!

    17u: uitloop van het event

    Inschrijven

    Je kunt je inschrijven door een mailtje te sturen VOOR 30 APRIL naar jeugd@wpg.be met daarin:

    Je naam en voornaam

    https://www.facebook.com/events/1763623647205760/


    Aanwezig:
    Misschien:

    Sleepover info:

    Dit staat op de planning

    18u30: onthaal en je krijgt iets super geheim voor het geheime spel
    18u45: eten en kennismaking
    19u30: start van het gezelligste auteursgesprek ooit
    20u30: Sara Zonneveldt signeert!

    Koop je een boek op het event, dan krijg je de coolste kussensloop (met leuke quote) ever er gratis bij! Als dat niet geweldig is!

    Tijdens de signeersessie kun je je dromen delen bij de speciale fotobooth of je deel in het geheime spel vervullen!

    21u30- 0u00: start van de leukste bezigheden die alles te maken hebben met boeken!

    9u (8 mei): lekker ontbijten
    10u: uitloop

    Inschrijven

    Heb jij dus zin in een geweldige avond? Schrijf je dan in door een mailtje te sturen VOOR 30 APRIL naar jeugd@wpg.be met daarin:

    - Je naam en voornaam
    - Naar welke van de twee eventen je graag wil komen (1. Just Talk of 2. Sleepover)
    - Je eetvoorkeuren (bv. veganisme,...)

    PS: heb je toch geen zin om te blijven slapen? Dan kun je je ook inschrijven voor het Just Talk-evenement! Hier de info: https://www.facebook.com/events/1763623647205760/

    Extra info
    De 5 EURO van het event moet bij de aanvang betaald worden.

    Genoeg hygiënische voorziening. Helaas zijn we toch geen hotel en is het dus niet mogelijk op een douche te nemen.

    Als je graag komt naar de sleepover breng dan het volgende mee:
    Slaapzak, slaapmatje of matras en je pyjama en bijbehoren.

    https://www.facebook.com/events/531807573694835/


    Aanwezig:
    Nana - Sturm
    Wallis
    Misschien:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Duts. Je bent gemist.


    If I were once a planet, you were the axis

    Stomme app ook


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?