• De stelling van deze week luidt:
    Mensen plakken te snel het label 'depressief' op zichzelf.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    klopt


    quidquid excusatio prandium pro

    mee eens


    We've lived in the shadows for far too long.

    Geen idee, eigenlijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens. Maar daardoor krijgt het woord 'depressief' ook een andere betekenis, waardoor het misschien uiteindelijk toch niet zo is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, eigenlijk wel. Ik doe het ook wel eens als ik me zwaar kut voel. :$


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Defensive schreef:
    Eens. Maar daardoor krijgt het woord 'depressief' ook een andere betekenis, waardoor het misschien uiteindelijk toch niet zo is.


    Dat is nu eens precies wat ik wilde zeggen, alleen wist ik niet hoe ik het moest verwoorden :')

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 8:47 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oneens, dat licht er aan wat je onder depressief verstaat. De meeste bedoelen er depri/kut/niet lekker in je vel zitten mee en niet zozeer de ziekte. En misschien is het ook wel een voor van depressiviteit, wij zijn geen psycholoog/psychiater, daar kunnen we niet echt over oordelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoe weet je dit?
    Heb je alle mensen die zeggen depressief te zijn getest?
    Ik denk dat depressiviteit wel degelijk veel voorkomt en ook bij jongeren. Ik ben juist bang dat er te weinig naar gekeken wordt en mensen het gelijk gooien op de 'puberteit.' terwijl ik geloof dat veel tieners schreeuwen om hulp maar weten dat hun ouders het toch niet zullen begrijpen. Daarnaast is het aantal zelfmoordpogingen door jongeren nog steeds zorgwekkend. En persoonlijk denk ik dat depressiviteit ontstaat door de maatschappij van tegenwoordig, zij leggen een te grote druk op mensen.


    Here & Now

    Defensive schreef:
    Eens. Maar daardoor krijgt het woord 'depressief' ook een andere betekenis, waardoor het misschien uiteindelijk toch niet zo is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Defensive schreef:
    Eens. Maar daardoor krijgt het woord 'depressief' ook een andere betekenis, waardoor het misschien uiteindelijk toch niet zo is.


    Dit.^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Defensive schreef:
    Eens. Maar daardoor krijgt het woord 'depressief' ook een andere betekenis, waardoor het misschien uiteindelijk toch niet zo is.


    Wat zij zegt.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Siddhartha schreef:
    Hoe weet je dit?
    Heb je alle mensen die zeggen depressief te zijn getest?
    Ik denk dat depressiviteit wel degelijk veel voorkomt en ook bij jongeren. Ik ben juist bang dat er te weinig naar gekeken wordt en mensen het gelijk gooien op de 'puberteit.' terwijl ik geloof dat veel tieners schreeuwen om hulp maar weten dat hun ouders het toch niet zullen begrijpen. Daarnaast is het aantal zelfmoordpogingen door jongeren nog steeds zorgwekkend. En persoonlijk denk ik dat depressiviteit ontstaat door de maatschappij van tegenwoordig, zij leggen een te grote druk op mensen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ja, oh ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Siddhartha schreef:
    Hoe weet je dit?
    Heb je alle mensen die zeggen depressief te zijn getest?
    Ik denk dat depressiviteit wel degelijk veel voorkomt en ook bij jongeren. Ik ben juist bang dat er te weinig naar gekeken wordt en mensen het gelijk gooien op de 'puberteit.' terwijl ik geloof dat veel tieners schreeuwen om hulp maar weten dat hun ouders het toch niet zullen begrijpen. Daarnaast is het aantal zelfmoordpogingen door jongeren nog steeds zorgwekkend. En persoonlijk denk ik dat depressiviteit ontstaat door de maatschappij van tegenwoordig, zij leggen een te grote druk op mensen.


    The sun will rise and we will try again.

    Frigga schreef:
    Oneens, dat licht er aan wat je onder depressief verstaat. De meeste bedoelen er depri/kut/niet lekker in je vel zitten mee en niet zozeer de ziekte. En misschien is het ook wel een voor van depressiviteit, wij zijn geen psycholoog/psychiater, daar kunnen we niet echt over oordelen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...