• Hallo (:

    Ik heb een idee voor een vampier-verhaal, alleen het is nog geen goede/volledige verhaallijn.

    Ik heb mijn eigen soort vampiers bedacht en wil een vampier man en een normale vrouw op elkaar laten vallen. Maar dit alleen vind ik niet genoeg, niet spannend genoeg, niet genoeg inhoud voor een verhaal - denk ik.

    Zouden jullie misschien met mij willen brainstormen over een verdere uitwerking van de verhaallijn?


    Kuskus


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hey, zo'n verhaal heb ik geschreven! Staat op Q, heet Always.
    Ik denk dat het belangrijk is om idd meer verhaallijn erin te maken, misschien dat de 'normale' wereld en de vampierwereld door een soort gezamenlijke vijand bijeen komt.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik zou de geslachten omwisselen, dan heb je meteen al iets origineler (:


    Mhm?

    Je kan er een verboden liefde van maken, misschien omdat de man bij een groep hoort die de vrouw graag wilt uitschakelen, wellicht omdat ze een vampierenjager is?
    Of misschien moet zij juist hem uitschakelen, omdat hij een belangrijke leider is, maar hij houdt zich verscholen en ze worden verliefd op elkaar voordat ze weten wie/wat de ander is.

    Er valt wel heel wat mee te doen, je kan een aantal cliché liefdesverhaalsoorten voor je pakken en er een beetje mee spelen zodat je naast de liefdesverhaallijn ook nog iets anders ervan kan maken. Ikzelf vind het altijd wel mooier als de liefde een soort van bijverhaal is en je het echt ziet evolueren tot de hoofdverhaallijn naarmate het verhaal zich verder ontwikkeld :p

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 13:53 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Oké, ik quote mijn post in plaats van dat ik hem aanpaste, mobielstruggles :p

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 13:53 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Haha, herkenbaar!

    Maar bedankt voor de tips!!

    Ik vind het wel moeilijk want wil natuurlijk niet een super cliché verhaal... En als je op de vampier tour gaat is dat eigenlijk al een soort cliché, haha.

    Ik zat ook te denken aan iets met de familie inderdaad. Maar ik wil niet teveel bovennatuurlijk erin stoppen (bij The vampire Diaries heeft dat het dus echt keihard verpest).

    En iets van haar (menselijke) familie in de steek laten? Maar dat is eigenlijk ook een cliché.... (maar als ze dan niet voor haar liefde gaat...?)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Westwick,

    Dat wist ik niet! Ik hoop dat je het niet als plagiaat ziet, of iets dergelijks! Ik zal er wel een kijkje nemen om te kijken hoe anderen met dit onderwerp omgaan (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Asriel schreef:
    Ik zou de geslachten omwisselen, dan heb je meteen al iets origineler (:


    This. Want als je naar verhalen kijkt is een onmenselijke jongen en een menselijk meisje al best vaak gebruikt, kijk maar naar Twilight bijvoorbeeld.


    obsessive rage

    hmm, daar hebben jullie wel gelijk in. Toch verandert het verhaal dan wel, aardig veel. Aangezien ik het erg moeilijk vind om vanuit een man te schrijven, zou ik me moeten focussen op de vrouw, die dan niet meer de menselijke struggles heeft .........


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    WensAter schreef:
    (...)

    This. Want als je naar verhalen kijkt is een onmenselijke jongen en een menselijk meisje al best vaak gebruikt, kijk maar naar Twilight bijvoorbeeld.


    Van Twilight is er ondertussen ook de 'omgekeerde' versie c:. 'Leven en Dood'.


    soul made of stardust and chaos.

    Ja klopt!! Ik heb ook op internet gezien dat het grotendeels copy paste is XD


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Tja, ik heb net even gekeken, maar ik vind Twilight vreselijk dus ik verdiep me er ook niet cx
    En tja dat is irritant, ik was eerst ook slecht in vanuit jongens schrijven, maar juist omdat ik het op een gegeven moment ging doen lukte het. Je leert er vooral van ^^
    Ikzelf zou hun liefde niet als hoofdonderwerp pakken, als je er bijvoorbeeld van maakt dat er een of ander vervloekt amulet is dat je aan het mens geeft, dat meerdere vampiers dat willen hebben en zo ook je onmenselijke hoofdpersoon, gaat het al meer om de ruzie om dat amulet en is die liefde een extra.
    Nu hoef je dit niet exact te doen want dit is gewoon random bedacht - ik geloof dat er zelfs al een verhaal is met een amulet maar het is gewoon een voorbeeld.


    obsessive rage

    Perffect schreef:
    Ja klopt!! Ik heb ook op internet gezien dat het grotendeels copy paste is XD


    Ja wel, redelijk hahaha. Er zijn hier en daar wat aanpassingen, maar het einde is ook anders [dikke spoiler :')]. Ik vond het toch interessant om te lezen c:.


    soul made of stardust and chaos.

    Bedankt!

    Ik ga hem nog wel kopen denk ik!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Westwick,

    Dat wist ik niet! Ik hoop dat je het niet als plagiaat ziet, of iets dergelijks! Ik zal er wel een kijkje nemen om te kijken hoe anderen met dit onderwerp omgaan (:

    Nee joh, zo bedoelde ik het ook niet hoor, geen zorgen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Oké gelukkig! Sorry voor de interpretatie :$


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.