• Hier kunnen we bedenken hoe we het verhaal gaan beginnen van mijn topic Once Upon A Time

    HeyitsGraham schreef:
    Nu Ellie op Jens is gericht, is het dan niet leuk dat die Jos weer bij is en stiekem weg is?


    Jens hield Jos deels tegen dus als hij ontsnapt, zal Ellie hem denk ik een paar klappen geven.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ow okay, ik wist niet dat Jens op het lag. Laten we dan doen dat hij uitbreekt uit de gevangenis door hulp van buitenaf?
    Hierdoor kunnen Graham en Ruby verdacht raken...


    Do I look like Mother Teresa?

    Ja, vooral Graham (hihi)

    Wie had dat nou verwacht? xD
    Ik help jou gewoon met mijn eigen ondergang! Hahaha!


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik haal uit alles wat je zegt negatieve dingen... Moehahahaha!!!

    Zullen we even duidelijk afspreken wie Jos is? Want de ene praat in een zij vorm en de andere in een hij. Dat is erg verwarrend. Het kan wel zijn dat Regina iemand betoverd heeft in het uiterlijk van Ruby ofzo? Dat Ruby verdacht wordt.


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Zullen we even duidelijk afspreken wie Jos is? Want de ene praat in een zij vorm en de andere in een hij. Dat is erg verwarrend. Het kan wel zijn dat Regina iemand betoverd heeft in het uiterlijk van Ruby ofzo? Dat Ruby verdacht wordt.


    Ik dacht dat het een zij is.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik wil Regina wel als dader beschikbaar stellen. Dat zij deze Jos heeft ingehuurd ofzo...


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Ik wil Regina wel als dader beschikbaar stellen. Dat zij deze Jos heeft ingehuurd ofzo...


    Sounds Good.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het een zij is.


    Okay dan weten we nu dat het een ZIJ is en door Regina is ingehuurd. Reden om Ellie uit storybrooke te krijgen?


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    (...)

    Okay dan weten we nu dat het een ZIJ is en door Regina is ingehuurd. Reden om Ellie uit storybrooke te krijgen?


    I agree, want Regina wilt denk ik dat de vloek op iedereen werkt en het werkt niet op Ellie.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lijkt goed hoor.

    Zo die codenamen van Regina xD


    Do I look like Mother Teresa?