• Hier kunnen we bedenken hoe we het verhaal gaan beginnen van mijn topic Once Upon A Time

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Heet ze dan wel gewoon hetzelfde enz. En dat ze dan de rest van Banshee overneemt of niet?


    Ze blijft gewoon Ellie, maar heeft dan de krachten die iedere Banshee heeft samen met de elementen (en dus krijgt ze ook een hele beeldige manier van schreeuwen.) en kwa uiterlijk verandert niks.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ze blijft gewoon Ellie, maar heeft dan de krachten die iedere Banshee heeft samen met de elementen (en dus krijgt ze ook een hele beeldige manier van schreeuwen.) en kwa uiterlijk verandert niks.


    Ok ik snap het

    PLOTTWIST O.o


    Do I look like Mother Teresa?

    Hii, ik had niet gereageerd omdat ik weinig tijd had maar kan Emma niet gewoon weer de redster zijn?


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    Trouwens het speeltopic zit vol, kan je een nieuwe maken Lisa?


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    Ik heb haar een berichtje gestuurd,

    We mogen geen nieuw topic maken onder haar toestemming dus dat wordt afwachten.

    Ik kan niet wachten om veder te gaan met mijn Banshee


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Wait Ellie is een Banshee?! O.O

    Nu vind ik je een beetje eng hoor...
    *leest speeltopic door*
    Oooooh


    obsessive rage

    Polovina schreef:
    Ik heb haar een berichtje gestuurd,

    We mogen geen nieuw topic maken onder haar toestemming dus dat wordt afwachten.

    Ik kan niet wachten om veder te gaan met mijn Banshee
    ik kan ook niet wachten om het "te weten te komen"

    WensAter schreef:
    Wait Ellie is een Banshee?! O.O

    Nu vind ik je een beetje eng hoor...
    *leest speeltopic door*
    Oooooh



    Ellie is niet eng

    Ze is wel handig, aangezien ze het meteen hoort voelt, ziet dat er iemand doodgaat.

    Jens zal er snel achterkomen (bericht 300 wat topic volmaakte ging over dat Ellie merkte dat er iemand stierf dus met gevolgen van dien)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 12:01 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Voor de rest van de dag ben ik weg dus Ellie en ik moeten nog wat wachten om die dode te gaan bekijken. Maar Ava, waar ben jij nu? Ben je nog bij Ellie en Jens of zit je thuis ofzo?

    Ik wil echt doodgraag (= woordgrapje met dood) zeggen "Ellie, alle symptomen wijzen er op dat je een Banshee bent. (hoe je dat ook schrijft) Normaal zou ik je gaan aangeven, maar ik zie in je ogen en hoor in je stem dat de magie sterk in jou aanwezig is. Heel sterk. Zonder dat je het weet heb je, door enkel maar te denken al oorlogen vermeden. Je kan misschien wel een Banshee zijn, maar je bent, misschien onbewust, vredelievend. Ik zat vroeger op Zweinstein, en ik zie dat je sterker bent, op welke manier dan ook, dan Perkamentus, Sneep en Anderling te samen. Ik vond het al verbazingwekkend dat Ava magie heeft. En nu blijkt dat jij het ook hebt? Ik zag vanaf het eerste moment dat jij iets speciaals had. En nu weet ik wat... Met een goede training, kan je een strijder worden tegen het kwaad, wat dan ook. En nu kunnen we best naar die stervende gaan want mijn tekst duurde denk ik een kwartiertje of 3..."

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 12:17 ]

    Gaan we hier veder?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Neen. Lisa moet een nieuw topic aanmaken, dit is eigenlijk een praat en overleg topic

    Harry_Potter007 schreef:
    Neen. Lisa moet een nieuw topic aanmaken, dit is eigenlijk een praat en overleg topic


    I know maar door die grote lap tekst van jou twijfelde ik (;


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik stuurde "Ik zou doodgraag (= woordgrapje met dood) dit willen sturen: ...

    Harry_Potter007 schreef:
    Ik stuurde "Ik zou doodgraag (= woordgrapje met dood) dit willen sturen: ...


    Daar had ik overheen gelezen whoops c:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina