• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bad mood warning

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 22:45 ]

    Ik wil naar K3.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is nu al zo warm in mijn kamer, hoe ga ik ooit de zomer overleven.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe kan ik na al die uren bijles nog steeds zo falen in Natuurkunde >.< waarom ben ik zo dom, aarg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    im not even gonna swear anymore i just genuinely hate you


    Heaven is a place that we all have

    JamesPotter schreef:
    Hoe kan ik na al die uren bijles nog steeds zo falen in Natuurkunde >.< waarom ben ik zo dom, aarg


    Je bent niet dom. Je docent kan het blijkbaar gewoon niet goed uitleggen oid. De vorige keer dat ik je even met iets geholpen had, had je ook opeens een prima cijfer. Dit gaat goedkomen. We hebben A en B al en C is ook veel makkelijker dan het lijkt.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Je bent niet dom. Je docent kan het blijkbaar gewoon niet goed uitleggen oid. De vorige keer dat ik je even met iets geholpen had, had je ook opeens een prima cijfer. Dit gaat goedkomen. We hebben A en B al en C is ook veel makkelijker dan het lijkt.


    Het voelt wel zo >.< ik moet minstens een 3 halen om voldoende te blijven staan...
    Dat lukt echt niet. Absoluut niet

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 23:26 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh en nu doen alsof je om me geeft? Echt, ik wou dat ik nooit thuis was gekomen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waaROM BEN IK AL DIE BELANGRIJKE DETAILS NOU KWIJT WANT IK WEET DAT IK ZE OOIT HEB UITGEWERKT DAMNIT

    Nu voelt alles alsof ik constant fouten maak in mijn eigen verhaal ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Het voelt wel zo >.< ik moet minstens een 3 halen om voldoende te blijven staan...
    Dat lukt echt niet. Absoluut niet


    We gaan gewoon rustig verder morgen en overmorgen tot je alles begrijpt en goed hebt (mits ik alle vragen weet lol, maar de eerste was iig veelbelovend voor de rest) en dan haal je een ruime voldoende en weet je alles over Ez=Ek etc. :p

    Gerben zou zo trots op mij zijn :W


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahah dat is waar.

    //Is iemand goed in Natuurkunde (niveau 4 havo) die mij zou kunnen helpen? Ik ben een ramp en zeer wanhopig


    Ik kan je misschien helpen?


    -

    Twitter, I fucking hate you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom blijf ik in vredesnaam Henrik typen als ik de naam zelf heb bedacht en ik zeer bewust heb gekozen voor Hendrik like wth wat voor schrijver ben je als je de naam van je eigen hoofdpersoon zo superconstant vergeet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je rijdt me tijdens het fietsen twee keer bijna aan en noemt me dan een kuthoer omdat ik op de stoep ga rijden omdat ik liever heel blijf. En dan ook nog boos worden als ik niet reageer wanneer je zegt dat je van me houdt
    god u scary drunk


    i put the fun in funeral

    Vanmiddag weer naar huis. Yay (:

    // En wax oordoppen zijn best fijn. Met een bolletje kan ik prima beide oren dichtstoppen.