• Hallo lieve users van Quizlet, (we moeten hier even een andere naam voor gaan bedenken zoal Quizers, of uselets, hier hebben we het later wel over).
    Een tijdje geleden heb ik afscheid genomen van deze site. Ik voelde mezelf niet thuis meer en daarom heb ik in een opwelling een afscheidsbericht in het LJH gezet en ben ik vertrokken. Na heel veel smeekbedes van verschillende mensen ga ik toch weer proberen om mijn plekje terug te bemachtigen in deze wrede koude wereld genaamd internet.

    In de tijd dat ik weg ben geweest heb ik veel nieuwe dingen ontdekt. Zo ben ik voor de eerste keer sinds 8 jaar weer een buiten geweest! De lente is ondertussen begonnen, iets wat ik allang wist want dat had Tumblr mij allang verteld, maar in het echt zit de lente er een stuk minder mooi uit. Ik dacht oprecht dat de lente betekende dat alles vol stond met mooie bloemen, kleine diertjes en lekker weer maar het enige wat de lente inhoud is regen. Toch heb ik ook kennis gemaakt met iets wat een zon heet, ik weet niet of jullie het kennen maar het is een grote warme bol boven in de lucht dat zit te wachten totdat hij je levend kan verbranden. Dit was voor mij genoeg redenen om weer naar binnen te gaan en weer achter mijn vertrouwde laptop te gaan zitten.

    Maar in de tijd dat ik weg ben gegaan heb ik jullie wel gemist hoor. Ik heb namelijk zoveel last van afkickverschijnselen gehad dat het bizar was. Blijkbaar gaat in real life je forumposts niet omhoog als je iets zegt. Ook is het niet oké om zomaar niet meer te reageren als je het gesprek stom vindt, het wordt niet sociaal geaccepteerd als je zonder iets te zeggen plotseling de kamer uit loopt, iets wat hier op Q wel gewoon kan.
    Ook vrienden maken in het echt is moeilijker. Je kan blijkbaar niet zomaar iemands huis binnen lopen en zeggen: 'Ben jij daar ook fan van? Ik ook!' Dan wordt heel vreemd de politie gebeld (de mods van de real life wereld).
    Mensen vinden het ook niet prettig als je elke dag een briefje in hun brievenbus doet met het bericht: 'Froyo heeft een nieuw hoofdstuk geschreven!' en ze vinden het ook niet tof als je elke dag met de stelling van de dag aankomt wandelen met de verwachting dat iedereen die ze tegenkomen hun mening gaan geven. Hmmm, vreemde mensen.



    Anyway, ik ben back want ik kreeg gewoon fanmail met de vraag of ik terug wilde komen. Nee, grapje, maar wel enkele mensen gaven toe dat ze het jammer vonden dat ik vertrok en dat zij mij miste en aangezien ik wegging omdat ik het idee had dat ik geen vrienden had hier was dit voor mij een reden om terug te komen Ook omdat Naomi mij koekjes had beloofd als ik terug kwam.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Welkom terug!


    i wanna die with you once or twice.

    Is Quizletters geen woord meer dan? Ik dacht dat dat altijd gebruikt werd...

    Anyway, gelukkig heb jij wel vrienden hier, het zal wel heel fijn zijn als mensen willen dat je terug komt én je zelf proberen om te kopen! Wat voor koekjes, trouwens?


    Your make-up is terrible

    Welkom back!

    Nog koekjes over om de delen? :P kidding


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!