• Stiekem hoop ik dat jullie nu schrikken en denken dat ik een zwangerschap aankondig, maar dat is niet zo!

    Zoals sommigen onder jullie wel weten (of ook helemaal niet) houdt mijn opa vogels. Ik vind niet dat hij ze goed genoeg verzorgd maar dat is weer een andere discussie.
    Sinds gisteren hebben we de eerste drie kuikentjes. En ik wou dit met jullie delen:



    Hebben jullie al nieuw leven mogen verwelkomen?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 17:44 ]


    What would Emma do?

    StanLee schreef:
    Stiekem hoop ik dat jullie nu schrikken en denken dat ik een zwangerschap aankondig, maar dat is niet zo!

    Zoals sommigen onder jullie wel weten (of ook helemaal niet) houdt mijn opa vogels. Ik vind niet dat hij ze goed genoeg verzorgd maar dat is weer een andere discussie.
    Sinds gisteren hebben we de eerste drie babies. En ik wou dit met jullie delen:



    Hebben jullie al nieuw leven mogen verwelkomeb?


    Cuteeeeee as *birdsound*! Ik heb er een nieuw neefje bij en zo, he is very cute.


    Heaven is a place that we all have

    o mijn god wat een roze murmeltje ohmingdo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eerlijk gezegd dacht ik eerder dat er veel vrouwen in je omgeving zwanger zijn en/of een kindje hadden gekregen. Waarschijnlijk is de eerste Quizlet baby al lang geboren (baby van een van de leden van Q).

    Wat leuk dat je opa vogels houdt. En dat kuikentje is zo schattig en ook wel een beetje lelijk, sorry. Ik weet dat vogels niet meteen veren hebben en de meeste er dus zo uit zien als op de foto, maar dat maakt ze ook juist schattig. En dat ik een soort beschermingsdrang op voel komen, hoewel dat ik bij ieder jong diertje voel dat ik zie.


    Physics is awesome

    Zo klein. Zo schattig. :o


    Ik wil een tuin vol egels

    Hhaha ik ben zo blij dat ze er eindelijk zijn. c:


    What would Emma do?

    Omg, cute! Wij mogen in juli een nieuw neefje verwelkomen, daar ben ik heel erg benieuwd naar :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat schattig!

    Vandaag heb ik een kuikentje gezien wat letterlijk vandaag nog uit het ei is gekomen. :]


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    Wat schattig!

    Vandaag heb ik een kuikentje gezien wat letterlijk vandaag nog uit het ei is gekomen. :]


    Aww! Ik hou van baby diertjes. Er staan ook overal veulens en lammetjes en zo.


    What would Emma do?

    Aww, cute!

    Nou uhm een aantal dagen terug lagen er twee babyvogeltjes bij ons in de tuin, maar die waren dood. Geen nest in de buurt, dus het is niet zeker hoe ze daar gekomen waren.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind hem eng... (cat)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:50 ]


    You are my piece of paradise.

    Awh wat schattig!! Zo heerlijk lelijk en lief en poepig.

    Ik heb er ook een pasgeboren neefje bij! Vorige week op kraamvisite geweest - zo'n klein dropje!

    Scintellare schreef:
    Ik vind hem eng... (cat)


    Hij vindt jou ook eng, maar dat zegt hij toch ook niet (of zij, geen idee). (cat) Haha, als je zoiets in je hand hebt gehad, is er niets liever en kwetsbaarder in de hele wereld.


    What would Emma do?

    Zo schattig! het is nog zo klein en onaangetast zeg maar :)
    Bij ons zijn er al meerder veulentjes en lammetjes geboren. *so sweet*


    The world is a book and I will read it