• Hallo daar, jij fantastische aardling! Welkom bij deze pagina van Quizlet!




    Behind those Tears || a Hogwarts Story
    ''stop worrying and do something!!''


    ‘nee, nee, nee, nee, NEE!’ siste ik keer op keer en kneep mijn stok haast fijn. Mijn handen deden pijn en mijn armen zaten onder de wonden. Mijn haren waren kletternat door het zweet en ik zette alles op alles om mijn tranen tegen te houden. Er zijn al genoeg tranen gevallen, en ik mag het niet opgeven. Er zijn al genoeg tranen bloot gesteld aan die sukkel en die van mij zal hij nooit zien. Het is wat hij wilt. Maar hij zal het niet zien.
    ‘Fuck,’ siste ik en kneep mijn ogen dicht. Mijn stok liet ik vallen en haast paranoide probeer ik het bloed vanonder mijn nagels weg te krijgen.
    ‘Ga.. weg..’



    Je kan tegenwoordig niemand meer vertrouwen in deze wereld. Ik, Albus Potter, de middelste zoon van de beroemde en legendarische Harry Potter, kan tegenwoordig niemand meer vertrouwen. Ik wil het niet eens meer.

    De laatste keer dat ik iemand vertrouwde was toen ik mijn beste vriend in mijn armen hield. Hij verdronk in zijn eigen tranen en waagde pogingen zijn wonden langs zijn polsen te verbergen.

    En later stond hij met rode ogen achter mij terwijl mijn vrienden een voor een voor mij kwamen staan. Tranen gemengd met bloed stroomden langs hun wangen. Zo graag wilde ik die bebloede tranen met mijn handpalmen wegvegen, zo graag wilde ik ze in mijn armen houden en zeggen dat het goed zou komen. Maar mijn handen waren vastgebonden. Vastgebonden met touw van prikkeldraad. Elke kleine beweging deed pijn. Elke kleine poging tot comfort voor mijn vrienden deed pijn. Ik was gemanipuleerd, gebroken, was bedrogen. Iedereen die ik lief had is weg. Mijn wereld is ingestort. En waarom? Omdat ik iemand wilde gaan helpen.


    deze verhaal gaat voornamelijk over Verdriet, manipulatie, leugens, en vriendschap.


    deze verhaal had ik vroeger ook ooit geschreven en het hier op Quizlet geplaatst, maar ik had het jammer genoeg nooit afgemaakt.
    Dit is de rewritten versie van het verhaal!



    http://www.quizlet.nl/stories/154751/behind-those-tears--a-hogwarts-story/

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 15:35 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    * Bloot stellen (; In plaats van met een -d.
    En klinkt heftig de beschrijving!


    It's never gonna happen, Guys.

    SpringBlossom schreef:
    * Bloot stellen (; In plaats van met een -d.
    En klinkt heftig de beschrijving!


    Whoops :') dat zal ik even veraderen :p dankjewel.
    haha ja, ik heb de genre niets voor niets op "drama" gezet!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••