• Dat Quizlet minder druk is dan jaren geleden, hoor ik de laatste tijd steeds vaker. De keerzijde daarvan is dat je mensen wel makkelijker kunt leren kennen, omdat er gewoonweg minder users zijn.



    In deze story interview ik willekeurige mensen over hun ‘leven’ op Quizlet door het stellen van korte vragen. Dus vind jij het leuk om je mede-Q’er beter te leren kennen of wil jij eens horen welke story’s, gedichten, quizzen en lijstjes echte aanraders zijn, neem dan zeker een kijkje!

    Dit was een onderdeel van het Q-magazine, dat ik graag, ondanks dat het magazine voorlopig gepauzeerd is, wil voortzetten. Ik vond het namelijk erg leuk om iedereen op Q een beetje te leren kennen en ik hoop dat jullie dat ook vinden.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah wat fijn dat enthousiasme.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat een ontzettend leuk initiatief! Ik denk dat ik deze wel blijf volgen. En als je users op zijn mag je mij ook mailen


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Wat een ontzettend leuk initiatief! Ik denk dat ik deze wel blijf volgen. En als je users op zijn mag je mij ook mailen


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Darcia schreef:
    Omg, ik wil mee doen!!!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    De faves van Tabai staan erop! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik houd van dit concept, aah. Heb een abo genomen c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Jerker schreef:
    Wat een ontzettend leuk initiatief! Ik denk dat ik deze wel blijf volgen. ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 23:27 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Als je nog candidaten nodig hebt, morgen heb ik tot zelf 12 uur niks te doen op school haha x)


    26 - 02 - '16

    Wat een super leuk ideeeee!


    The soul needs autumn.

    Wat leuk!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jerker schreef:
    Wat een ontzettend leuk initiatief! Ik denk dat ik deze wel blijf volgen. En als je users op zijn mag je mij ook mailen

    Hoe schrijf je je in? o:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik pak gewoon steeds mensen uit de online-lijst op de homepage. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jerker schreef:
    Wat een ontzettend leuk initiatief! Ik denk dat ik deze wel blijf volgen. En als je users op zijn mag je mij ook mailen

    Eindelijk een story die ik echt volledig blijf volgen :'D

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 13:04 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vikings schreef:
    Ik pak gewoon steeds mensen uit de online-lijst op de homepage. ^^


    Vergeet jezelf er ook niet eens tussen te voegen. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt