• Flirtboy krijgt een topic, dus dan kan deze casanova natuurlijk niet achterblijven! Want wie droomde er tijdens de halve finale nu niet van om één van de ladies op het podium te kunnen zijn? Ik in ieder geval wel! Naast zijn prachtige kale knikker en funky muziek kan hij waanzinnig zingen met zijn verleidelijke stem, om nog maar te spreken over zijn charmes! Menig man zou nog wat van deze kanjer kunnen leren! Wederom is het enorm jammer dat we hem niet terug zullen zien in de finale. Het had het zoveel beter gemaakt! Wat vinden jullie?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    JA. JA.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik blijf mij hier ontzettend ongemakkelijk bij voelen *verstopt zich achter prins flirtboy*


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Ik blijf mij hier ontzettend ongemakkelijk bij voelen *verstopt zich achter prins flirtboy*


    Mijn prins flirtboy hmpf.

    Maar ik vind het kwalitatief uitermate teleurstellend dat je zo negatief bent over deze man.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heerlijk toch. Die diepe zware lage dromerige stem.

    I love you (niet die ouwe dan)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 23:24 ]

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Mijn prins flirtboy hmpf.

    Maar ik vind het kwalitatief uitermate teleurstellend dat je zo negatief bent over deze man.


    Ik heb helaas maar oog voor één man en dat is flirtboy. Jij mag deze wel hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    you guys are crazy.
    en de act is creepy ja, maar de stem heeft wel wat.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    What even is het song festival dit jaar D: Ik heb volgens mij echt wat gemist door dit jaar niet te kijken


    We've lived in the shadows for far too long.

    GrandR schreef:
    you guys are crazy.
    en de act is creepy ja, maar de stem heeft wel wat.


    Fenks ;D


    Unrequited schreef:
    What even is het song festival dit jaar D: Ik heb volgens mij echt wat gemist door dit jaar niet te kijken


    Dat heb je zeker haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nou, eerlijk is eerlijk. Steeds als deze act voorbijkwam moest ik weer lachen, dus hij heeft me nog het best vermaakt vanavond. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Unrequited schreef:
    What even is het song festival dit jaar D: Ik heb volgens mij echt wat gemist door dit jaar niet te kijken


    Op zich. Hahaha


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deze act vond ik echt hilarisch, oh mijn god.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh gosh, ik ben zo blij dat hij niet door was. Hij klonk iets te veel als Rammstein maar dan met bedrieglijk vriendelijke teksten in plaats van gewoon te zeggen dat hij je wil opsluiten in een kelder. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij deed me echt ontzettend denken aan deze:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Hij deed me echt ontzettend denken aan deze:



    Ik zal nooit meer normaal de Edeka bij mijn opa en oma in de buurt binnen kunnen stappen. Of naar de Kerstman kunnen kijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan