• waarschijnlijk staat het onder het verkeerd kopje maar ik vond dit het het meest logisch, excuses als het fout staat.

    Ik ben bezig met een cover aanvraag maar ik kan niet echt de juiste face claim vinden voor de jongen.

    Het verhaal:

    Melissa is een vampier, nouja half vampier maar leeft in zoverre het mogelijk is een normaal tienerleven. Online heeft ze een beste vriend genaamd Hunter. Op een dag komt er een nieuwe jongen in haar klas en het veranderd grof gezegd haar leven. niet alleen is deze jongen dezelfde jongen die ze online kent Hunter, maar hij is tevens ook een vampierenjager. Alles verandert als ze definitief een relatie aangaan en Melissa op haar 17de veranderd in een echte vampier. Kies ze voor haar eigen toekomst met een prijs op haar hoofd? Of gaat ze voor hoe het lot het heeft beslist voor haar?

    Note: Het is absoluut geen Twilight. Edward Cullen is familie van Melissa en laten we het erop houden dat het origineel verhaal iets anders is dan het verhaal wat we kennen.


    Ik zoek een faceclaim voor de jongen/ Hunter. Het moet echt een asshole zijn op het eerste gezicht. Een jerk, een player. Kortom een jongen waarmee je normaal gesproken niet mee om zou gaan vanwege de slechte invloed die hij eventueel zou kunnen hebben.

    Zelf vond ik Matthew Daddario van Shadowhunters serie maar het is nog niet helemaal wat ik wil.

    Dit is hem :





    Hebben jullie suggesties?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind Colton Haynes altijd wel die uitstraling hebben, haha.


    Your make-up is terrible

    Cody Christian?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Cody Christian?



    hmmm, hij heeft het wel maar hij herinnert me teveel aan Teenwolf xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Max Irons?


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Max Irons?



    noooo Max Irons is zo'n schatje :9~

    Misschien kan je op weheartit zoeken? Ik vind Zayn van one direction trouwens wel wat bij je beschrijving passen, misschien kan je een soort van lookalikes van hem opzoeken?


    The soul needs autumn.

    Mignon schreef:
    Max Irons?



    hij is best wel badass :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb er wel een paar denk ik.
    Kyle Gallner


    Munro Chambers


    Alden Ehrenreich


    tya

    Colton Haynes?