• Dat je beseft dat er best vreemde teksten staan in de liedjes die je vroeger met veel plezier luisterde. Zo kwam ik daar vandaag achter bij een liedje van Shakira :W



    Het gaat om de tekst:

    "Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with mountains"

    Kennen jullie ook nog liedjes met aparte teksten waarvan je nooit wist dat ze erin zaten? D:


    26 - 02 - '16

    De eerste keer dat ik Barbie girl van Aqua luisterde, als puber met een goede kennis van Engels.
    Man, man, man...


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eluveitie schreef:
    Dat je beseft dat er best vreemde teksten staan in de liedjes die je vroeger met veel plezier luisterde. Zo kwam ik daar vandaag achter bij een liedje van Shakira :W



    Het gaat om de tekst:

    "Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with mountains"

    Kennen jullie ook nog liedjes met aparte teksten waarvan je nooit wist dat ze erin zaten? D:



    Haha daar kwam ik als veertienjarige ook spontaan achter. Heel vreemd. Als kind zong ik ook gewoon Vengaboys I want you in my room mee en dat is achteraf ook wat raar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zowat alle liedjes van K3. (De oude, met Kathleen er nog bij.) Childhood ruined


    soul made of stardust and chaos.

    Heel veel liedjes ;D Zoals Animals van Maroon 5. Damn wat kwam ik er laat achter waar het over ging, gelukkig kan ik nu wel Engels (':


    obsessive rage

    Thunderstruck van AC/DC. Ik verstond nooit wat er werd gezongen, tot ik eens voor de lol de lyrics opzocht. Welja, dat het zo'n inhoud had, dat verbaasde me eigenlijk wel...


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Luister nog eens naar Lilly Allen's liedje Not Fair.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat dacht je van la macarena?
    Als ik het me goed herinner gaat het over ene Macarena die met iedereen vreemd gaat terwijl haar vriend weg is.

    Edit: haar vriend vocht in een oorlog terwijl ze vreemdging met zijn twee vrienden.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 15:27 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dirty van Christina Aguilera hahahaha.


    tya

    WlLD schreef:
    Zowat alle liedjes van K3. (De oude, met Kathleen er nog bij.) Childhood ruined


    Haha precies dit :'D
    'Doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes, heel zachtjes, het wordt een leuke zomer', daar denk je als kind echt niet bij na.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    WlLD schreef:
    Zowat alle liedjes van K3. (De oude, met Kathleen er nog bij.) Childhood ruined


    16 - 09 - '17

    AriChibi schreef:
    Wat dacht je van la macarena?
    Als ik het me goed herinner gaat het over ene Macarena die met iedereen vreemd gaat terwijl haar vriend weg is.

    Edit: haar vriend vocht in een oorlog terwijl ze vreemdging met zijn twee vrienden.


    Childhood ruined.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Het moment dat ik erachter kwam wat de werkelijke betekenis van het nummer 'if you seek Amy' van Britney Spears was... F.*.C.K.ME.


    I was an angel living in the garden of evil

    WlLD schreef:
    Zowat alle liedjes van K3. (De oude, met Kathleen er nog bij.) Childhood ruined


    Inderdaad! K3!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Junns schreef:
    Luister nog eens naar Lilly Allen's liedje Not Fair.


    Just OMG


    ©1998

    Linda, Roos en Jessica - Ademnood


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh