• Binnen drie à vier weken beginnen de examens in België weer ik ik vond het tijd om er een topic voor aan te maken! We kunnen elkaar hier mentaal steunen en zeuren over vakken en leerstof. :Y) Wij hebben net ons examenrooster gekregen en ik haat het nu al, sinds we eindigen met biologie en dat immens veel is (en het is mondeling, wat het nog drie keer zo erg maakt). Nu goed, zien jullie het een beetje zitten?
    Voor het jaar met de examens gaat eindigen, wil ik alvast twee bedankjes uiten. Bedankt, wikipedia en scholieren.com, dat jullie er in deze duistere tijden altijd voor ons geweest zijn. Jullie zijn ware lifesavers.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb op scholieren.com een artikel gelezen over hoe het examen in België eruit ziet. Al die mondelingen lijken me zwaar kut :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ahhhh nee mondeling examens. Ik kijk er ook tegen op! Wij beginnen 9 juni.
    En niet die cartoons! Die zet onze leerkracht nederlands altijd op het einde van haar examen! :')


    I wanna be a wizard!

    Ik heb op 2 examens na, alles mondeling (ik heb er 9), maar op zich heb ik dat wel liever :'D Ik ben nog nooit gebuisd op een mondeling, dus vandaar liever mondeling :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ahaaa, hierop was ik aan het wachten!


    Heaven is a place that we all have

    Thrones schreef:
    Ik heb op 2 examens na, alles mondeling (ik heb er 9), maar op zich heb ik dat wel liever :'D Ik ben nog nooit gebuisd op een mondeling, dus vandaar liever mondeling :3


    Wooow, da's veel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik begin op 10 juni en eindig de 23e. Dit jaar heb ik voor het eerst mondeling (Frans, Engels en Nederlands) en ik begin er nu al helemaal over te stressen. Ook leuk dat het gouden huwelijk van oma en opa midden in de examens valt - daar gaat mijn kostbare studietijd, ach ja, dat wordt gewoon beter plannen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 20:05 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    al duizenden keren gezegd maar RAMADAN IN DE EXAMENS IM NOT READY


    Heaven is a place that we all have

    En waarom valt het EK en het WK voetbal ALTIJD in de examenperiode...
    Ik heb trouwens 6 mondeling. Maar ik zit in het vijfde jaar en dat is de eerste keer, op geschiedenis met kerst na. Dat was een soort van voorbereiding.


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    En waarom valt het EK en het WK voetbal ALTIJD in de examenperiode...
    Ik heb trouwens 6 mondeling. Maar ik zit in het vijfde jaar en dat is de eerste keer, op geschiedenis met kerst na. Dat was een soort van voorbereiding.


    Jullie hebben nog geluk, ik zit ook nog met het EK zwemmen (nu) en in augustus met de Olmpische Spelen. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wij hebben vanaf de tiende examens. Ik zit nu ook in het vijfde, dus voor het eerste echt mondelijk. Joepie! Not. Ik kijk echt op tegen mondeling bio en Frans. Bij eschiedenis weet ik me er wel uit te lullen, maar bio en Frans ... neh. :'D En ik moet om 7.20 de laatste dag op school zijn. Klinkt vroeg, maar dan heb ik nog de hele dag vrij joepieeeee, dus ik ben blij!! :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bio en geschiedenis op dezelfde dag. I'm to young to die.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Toda schreef:
    Wij hebben vanaf de tiende examens. Ik zit nu ook in het vijfde, dus voor het eerste echt mondelijk. Joepie! Not. Ik kijk echt op tegen mondeling bio en Frans. Bij eschiedenis weet ik me er wel uit te lullen, maar bio en Frans ... neh. :'D En ik moet om 7.20 de laatste dag op school zijn. Klinkt vroeg, maar dan heb ik nog de hele dag vrij joepieeeee, dus ik ben blij!! :'D


    Ja, ik kijk ook op tegen het mondeling van Frans... En enkel van Gedragswetenschappen weet ik het uur al, namelijk 10uur. Dat vind ik echt perfect eigenlijk, niet te vroeg en niet te laat!


    I wanna be a wizard!

    Wasikowska schreef:
    Bio en geschiedenis op dezelfde dag. I'm to young to die.


    Dat is inderdaad een van de meest gevreesde duo's die er zijn, succes! (:


    I wanna be a wizard!

    Succes met jullie examens/toetsen! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Founder schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad een van de meest gevreesde duo's die er zijn, succes! (:


    En de dag erna godsdienst mondeling en Engels. God zegene toch maar niet degene die dit rooster heeft opgesteld. We proberen aan wat touwtjes te trekken om daar te kunnen switchen. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28