• Dinner is served? Ja je leest het goed! Toevallig kwam het ter spraken in de groeps chat en vanwege het grootte enthousiasme gaan we het doen ook! Een dinner meeting!

    Wat houd het in?

    De bedoeling is dat we ergens met zijn allen verzamelen, iedereen neemt een gerecht o.i.d mee en dan: ETEN.<3 Want wat is er nou beter dan eten en meetings in een? Juist NIKS! Duh.

    Waar is het?

    Onze allerliefste Sofie/Posthuma heeft haar huis voor ons opengesteld, het is zelfs mogelijk om te blijven slapen als je interesse hebt!(: Sofie woont in Noord-Brabant, een half uur met de bus onder Den Bosch in de buurt van Veghel.

    Wanneer is het?

    DE DATUM WORD VRIJDAG 12 AUGUSTUS, IEDEREEN IS VANAF 16:00 WELKOM!

    NS GROEPSRETOUR:

    Als er interesse is kunnen we gezamenlijk een NS groepsretour aanschaffen, voor 10 mensen kost dit 7 euro p.p
    Geef het aub aan als je dit wilt!

    Groepschat:

    Op whatsapp hebben we een groepschat, wie daar in wilt moet Sofie even zijn of haar nummer doorsturen!(:

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Allergieën met betrekking op eten:
    Eten wat ik meeneem (om te voorkomen dat er alleen maar toetjes worden meegebracht):
    Wil je meedoen met het NS groepsretour?

    Mensen die komen:

    Zeker:


    Naam: Sofie/Posthuma
    Leeftijd: 20
    Allergieën:
    Eten wat ik meeneem: Sofie verzorgt het drinken

    Naam: Laura/Khal
    Leeftijd: 22
    Allergieën met betrekking op eten: Geen, ik eet alleen geen vis. Maar kan me niet voorstellen dat er alleen visgerechten komen, haha
    Eten wat ik meeneem (om te voorkomen dat er alleen maar toetjes worden meegebracht): Daar ga ik nog eens goed over nadenken!
    Ns groepsretour: Ja

    Naam: Jolijn/SPECS
    Leeftijd: 19
    Allergieën: Geen
    Eten wat ik meeneem: Waarschijnlijk pizza nutella
    Wil je meedoen met het NS groepsretour?: nee

    Naam: Yori/Virren
    Leeftijd: 23
    Allergieën: Schaal-/Schelpdieren & Walnoten
    Eten wat ik meeneem: Ajam smoor of iets in die richting? Als voorgerecht kan het met salade en als hoofdgerecht met wat rijst.. Afhankelijk van wat er verder meegenomen wordt.

    Naam: Aviva /Altaria
    Leeftijd: 18
    Allergieën met betrekking op eten: -
    Eten wat ik meeneem (om te voorkomen dat er alleen maar toetjes worden meegebracht): wat je nodig hebt

    Naam: Emma/Krull
    Leeftijd:22
    Allergieën:?
    Eten wat ik meeneem: quinoa met radijs, noten, druiven en feta. met honing azijn dressing.
    Groepsretour: ?

    Naam: Anne-Mirthe/_Revolution
    [/q]Leeftijd: 12
    Allergieën met betrekking op eten: Geen
    Eten wat ik meeneem (om te voorkomen dat er alleen maar toetjes worden meegebracht): Ik denk lasange, maar dat weet ik niet zeker.
    Ns groepsretour: Nee

    Naam: Brechtje/Ada
    Leeftijd: 12
    Allergieën met betrekking op eten: Nee
    Eten wat ik meeneem (om te voorkomen dat er alleen maar toetjes worden meegebracht): Ga ik nog overleggen
    Wil je meedoen met het NS groepsretour? Nee


    Misschien:


    Naam: Irma/tubbietoost
    Leeftijd: 23 (misschien dan 24)
    Allergieën met betrekking op eten: x
    Eten wat ik meeneem (om te voorkomen dat er alleen maar toetjes worden meegebracht): Ik wil ook best wel een voorgerecht maken als er anders te veel toetjes zijn
    Ns groepsretour: ja.

    Naam: Dee/SPICA
    Leeftijd: Negentien voor, en twintig na 5 augustus :B
    Allergieën met betrekking op eten: Ik duw alles in mijn mond regardless of wat het is.
    Eten wat ik meeneem (om te voorkomen dat er alleen maar toetjes worden meegebracht): Ik kan een paar tupperware bakken rijst met tomaat / mijn magic japanse rijstmix meenemen (: Best food NA. Anders kan ik er altijd wat vegetarische sushi bijmaken, kan dan mooi bij Yori's gerecht :p

    Naam: Daniela/Kirara
    Leeftijd: 23 (misschien 24 dan)
    Allergieën met betrekking op eten: Geen allergieën, maar ik vind olijven en bruine bonen verschrikkelijk.
    Eten wat ik meeneem (om te voorkomen dat er alleen maar toetjes worden meegebracht): Sowieso iets met pasta. Wat het precies wordt, ligt een beetje aan de rest ook.
    Wil je meedoen met het NS groepsretour?: Nee

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 22:17 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    DE DATUM WORD 12 AUGUSTUS OM 16:00, dit omdat op de andere datum die gelijk stond met 12 Augustus naar het Questival gaat.
    Bij deze is de datum dus bekend!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dan blijf ik voorlopig op misschien. ;3 Mijn broer is 11 augustus jarig en ik weet niet wanneer hij het viert.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    DE DATUM WORD 12 AUGUSTUS OM 16:00, dit omdat op de andere datum die gelijk stond met 12 Augustus naar het Questival gaat.
    Bij deze is de datum dus bekend!(:


    Wat een eind weg D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben dan op vakantie, dus je kunt me van de lijst halen helaass


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Flazeda schreef:
    Dan blijf ik voorlopig op misschien. ;3 Mijn broer is 11 augustus jarig en ik weet niet wanneer hij het viert.


    GA HET HEM VRAGEN NIKKI, VRAAAAG HETTTT.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Khal schreef:
    (...)

    Wat een eind weg D:


    Dat is waar, maar helaas niks aan te doen! Maar kan ik je dan op zeker zetten?8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Starkbucks schreef:
    Ik ben dan op vakantie, dus je kunt me van de lijst halen helaass


    Meh jammer Wendy.=c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar helaas niks aan te doen! Maar kan ik je dan op zeker zetten?8D


    Ja :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Ja :"D


    Yay *dansje*


    You were born original, don't die as a copy.

    Awhh, dan ben ik op vakantie :c Dan kan ik ook van de lijst (no_chears)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    Awhh, dan ben ik op vakantie :c Dan kan ik ook van de lijst (no_chears)


    Jammer Froukje!):


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    GA HET HEM VRAGEN NIKKI, VRAAAAG HETTTT.=3


    Hij weet het nog niet, lol. Hij weet nooit wat.


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    DE DATUM WORD 12 AUGUSTUS OM 16:00, dit omdat op de andere datum die gelijk stond met 12 Augustus naar het Questival gaat.
    Bij deze is de datum dus bekend!(:

    Dat is toch in de zomervakantie? Ik denk dat ik wel kan, want ik doe meestal niet zoveel als ik vrij heb. Mijn gezin gaat dit jaar alleen naar Bourgondië, Frankrijk, en een kamp.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik kan op zeker! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Ik kan op zeker! (:


    Yay!:3


    You were born original, don't die as a copy.