• Dus ik hoorde dat Quizlet de laatste tijd best wel dood is. Ik heb een paar ideetjes! Het lijkt me leuk om Writing Prompts op het forum te posten (dat is een zinnetje die een idee geeft voor een kort verhaal) waarop users dan kunnen reageren en hun story kunnen posten. Dat kan een kort verhaal zijn of een verhaal met meerdere delen. Nu zijn er natuurlijk meerdere opties hiervoor.

    1. De mods kunnen er een maandelijkse wedstrijd van maken.
    2. Ik post elke week een nieuw topic (aangegeven met [WP] ervoor waarop users kunnen posten.
    3. Ik open een groot topic met verschillende prompts die regelmatig geüpdate worden waarop users kunnen posten.
    4. Er komt een apart subforum waar mods elke week prompts posten en waar een topic komt waar users suggesties voor prompts kunnen geven.

    Lijkt dit jullie leuk en welke optie is het meest aantrekkelijk?

    Voorbeelden van WP's:

    - Superman is mentaal gehandicapt, dat is waarom hij denkt dat niemand opgepikt heeft dat Clark Kent, Superman is. Iedereen speelt mee om ervoor te zorgen dat hij geen tantrum maakt, de comics is zijn idee van wat er aan de hand is. Hoe ziet een normale dag in Metropolis er eigenlijk uit?
    - Hitler vermoorden is een sport geworden onder tijd reizigers. Punten worden toegekend voor creativiteit en moeilijkheid. Jij bent de laatste kampioen, hoe heb je gewonnen?
    - Je zit midden op een vlucht en je verveelt je. Je besluit het internet op te gaan en leest het laatste nieuws. Een vliegtuig is midden in zijn vlucht verdwenen jij zit op die vlucht.
    - Een groep Vikingen treft een Siren op zee, haar stem verleidt mannen tot hun dood, behalve een. Nu is het de taak van een homoseksuele Viking die in de kast zit om de boel te redden.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 10:54 ]


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ik ben ook bang dat een groot topic te chaotisch wordt, maar voor je het weet heb je allerlei users die WP topics gaan posten als ik er elke week eentje post en dan wordt het ook chaotisch, haha.

    Kan er dan niet misschien een regel komen dat alleen jij ze mag posten? Of kunnen we dat een anders aan een mod vragen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…