• Ik las net dit kleine artikel en ik wordt er zelfs niet kwaad om, het enige wat ik kan denken is 'wow'. Gewoon 'wow'. Whatcha think van dit soort gedachten?

    Een nieuwe campagne van de stad Antwerpen focust op gehandicapten. Volgens het stadsbestuur zorgen ook zij voor steeds meer frustraties.
    Volgens Antwerps burgemeester Bart De Wever (NVA) is het tijd dat ook gehandicapten hun verantwoordelijkheid opnemen. ‘Dat rolstoelgebruikers of blinden vaker het openbaar terrein op durven is een goede zaak, maar het betekent ook meer conflicten en ergernissen. Rolstoelen worden bijvoorbeeld steeds breder, te breed voor onze voetpaden, en dus rijden ze vaak in de weg van mensen die snel naar hun werk moeten, of beschadigen ze geparkeerde wagens. Ook blinden houden het verkeer op, bijvoorbeeld door er meerdere minuten over te doen om een zebrapad over te steken.’
    Daarom vraagt het stadsbestuur meer respect van de gehandicapten. ‘Uiteindelijk leven de meeste van hen op de kosten van onze gezondheidszorg, die tot nader order nog steeds gefinancierd wordt door werkende mensen.’
    Vanaf 1 november gaat de campagne “Hoekje af? Toch respectvol!” van start. Aanvankelijk worden gehandicapten door posters aangemoedigd om zich socialer op te stellen, later komen er ook gerichte controles van de politie tegen asociaal gedrag van gehandicapten.


    EVEN TER VERDUIDELIJKING: DIT WAS NIET ECHT, IK ZAG HET STAAN OP FACEBOOK EN HAD M'N BRONNEN NIET GOED GECHECKT, DUS IK NAM HET SERIEUS TERWIJL DAT NIET ZO WAS.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 19:43 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pff. What's wrong with people?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gut.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat is echt idioot...

    Aanvankelijk worden gehandicapten door posters aangemoedigd om zich socialer op te stellen

    Wanneer je blind bent kun je die posters niet eens zien? -.-


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Wacht. De site waar dit op stond, ik weet niet of hij wel zo betrouwbaar is. Ik kende 'm niet en heb het niet goed bekeken, tbh. Maar dan nog vind ik dit ziekelijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    What the fuck.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb wat verder gesurft op de site en hij lijkt me inderdaad absoluut niet betrouwbaar, sorry daarvoor. Maar oké, de andere ideeën van de NVA zijn ziekelijk genoeg zonder dit er bovenop te krijgen. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik dacht in eerste instantie ook dat het meer een satire is dan dat het serieus bedoeld is. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Komt dit van De Speld of zo? :'D Ik kan dit niet serieus nemen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Whitethorn schreef:
    What the fuck.


    Queer zijn is gewoon alles

    Eddard schreef:
    Komt dit van De Speld of zo? :'D Ik kan dit niet serieus nemen.


    Niet de Speld, maar ik veronderstel dat het even betrouwbaar is. Het spijt me dat ik het niet gecheckt heb, ik zag het staan op fb en klikte erop zonder het eigenlijk verder uit te pluizen. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    What the actual fuck did I just read.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aliyah schreef:
    (...)

    Niet de Speld, maar ik veronderstel dat het even betrouwbaar is. Het spijt me dat ik het niet gecheckt heb, ik zag het staan op fb en klikte erop zonder het eigenlijk verder uit te pluizen. :')

    Kan gebeuren hoor! Ik vind het persoonlijk altijd hilarisch als mensen die nieuwsberichten per ongeluk serieus nemen. Volgens mij zag ik ook eens op Q een user boos omdat ze na de zwarte piet ook 'witte kerst' wilden verbieden, wat dus ook van De Speld bleek te komen. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ...


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik weet dat De Wever soms belachelijke uitspraken doet, maar ik kon inderdaad al niet geloven dat hij zoiets zou zeggen :'D Ik ben in ieder geval blij dat het niet klopt.


    What would Emma do?

    Whitethorn schreef:
    What the fuck.


    Idioterie van het hoogste soort.
    Gelukkig was het dan ook niet helemaal betrouwbaar :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.