• Goedemiddag mede Q-ers! Inmiddels hebben we eigenlijk allemaal wel een smartphone en/of een tablet. Handig toch? Niet alleen handig, maar ook vaak een leuk tijdsverdijf. Ik heb inmiddels alweer een paar maanden een nieuwe telefoon die ik naar hartenlust vol kan stampen met nuttige en leuke apps. Ik ben altijd op zoek naar leuke nieuwe apps naast de gebruikelijke Whatsapp en Facebook.

    Nu is mijn vraag aan jullie
    , wat is jullie favoriete app?

    Doormiddel van dit topic kun je natuurlijk ook aan nieuwe apps komen. Ik zal alvast het spits afbijten met één van mijn favoriete apps: Neko Atsume! Een grappige app waarin je een tuin beheert waar alle katten van de buurt kunnen komen. Door middel van speeltjes en eten kun je speciale katten verzamelen en mementos krijgen van de katten die je lief vinden. Schattig toch?

    Liefs, Veerle


    The truth is out there.

    Ledecky schreef:
    Wat ik me afvraag, gebruiken er veel Nederlanders Swarm? Dat is een variant op Foursquare. (;
    Toch wel een van mijn favoriete apps van het moment.


    Oh gosh, Swarm! :'D een van mijn beste vriendinnen heeft het en ze post er te vaak foto's van mij op als we afspreken D:

    Mijn lijstje van de top tien meest gebruikte apps: Messenger (staat standaard open hehe), Safari (Quizletttt), iMusic (om muziek te luisteren), Instagram (me is basic bitch), VSCO (app om foto's te bewerken), Facebook, Snapchat, ROOMforthought (app waar je elke dag één foto moet trekken, ze komen dan in een album), PHHHOTO (een soort Instagram maar dan met enkel gifs) en Netflix, hoe kan ik het vergeten!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ledecky schreef:
    (...)

    Kort samengevat: het is een app waarmee je je locatie met al je vrienden kan delen. Je kan je overal waar je komt inchecken.
    Daar verdien je dan muntjes mee en zo kom je op een ranking met al je vrienden, maar dat is allemaal bijzaak, haha. Ik vind het wel leuk om te zien waar mijn vrienden allemaal uithangen. ;D
    Maar ik heb dus het gevoel dat die app in Nederland niet dezelfde bekendheid heeft als hier, haha.


    Foursquare bestaat volgens mij niet eens mee. Ik ging hem laatst zoeken maar kon hem nergens vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Foursquare bestaat volgens mij niet eens mee. Ik ging hem laatst zoeken maar kon hem nergens vinden.


    Ik heb het nooit gehad, maar zou goed kunnen. :p Ik kreeg net een melding van Swarm van jou, hehe. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Oh gosh, Swarm! :'D een van mijn beste vriendinnen heeft het en ze post er te vaak foto's van mij op als we afspreken D:

    Mijn lijstje van de top tien meest gebruikte apps: Messenger (staat standaard open hehe), Safari (Quizletttt), iMusic (om muziek te luisteren), Instagram (me is basic bitch), VSCO (app om foto's te bewerken), Facebook, Snapchat, ROOMforthought (app waar je elke dag één foto moet trekken, ze komen dan in een album), PHHHOTO (een soort Instagram maar dan met enkel gifs) en Netflix, hoe kan ik het vergeten!


    Zeker ook Swarm aanmaken, dan kan ik je stalken. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een jaar geleden was Happening echt geweldig. Maar tegenwoordig gebruiken niet meer veel mensen het.


    I wanna be a wizard!

    Ik gebruik het meest Youtube, Netflix, Firefox, Tumblr, 9gag en Tetris. Maar die laatste moet je écht niet downloaden want dan doe je nooit meer iets productiefs in je leven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ledecky schreef:
    (...)

    Zeker ook Swarm aanmaken, dan kan ik je stalken. (wbw)


    Nah, het spreekt me niet zo aan :'D ik volg wel wat met m'n vriendin, het is zoveel werk om nog een app te onderhouden pff :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tabai schreef:
    Ik gebruik het meest Youtube, Netflix, Firefox, Tumblr, 9gag en Tetris. Maar die laatste moet je écht niet downloaden want dan doe je nooit meer iets productiefs in je leven.


    Hahahaha herkenbaar dat laatste. Maar dat heb ik dus met Neko Atsume.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Oh gosh, Swarm! :'D een van mijn beste vriendinnen heeft het en ze post er te vaak foto's van mij op als we afspreken D:

    Mijn lijstje van de top tien meest gebruikte apps: Messenger (staat standaard open hehe), Safari (Quizletttt), iMusic (om muziek te luisteren), Instagram (me is basic bitch), VSCO (app om foto's te bewerken), Facebook, Snapchat, ROOMforthought (app waar je elke dag één foto moet trekken, ze komen dan in een album), PHHHOTO (een soort Instagram maar dan met enkel gifs) en Netflix, hoe kan ik het vergeten!


    Ohh ROOMforthought heb ik ook super lang gehad. Dat moet ik weer installeren! Ik zit er aan te denken om een instant camera te kopen en dat in real life te gaan doen!


    The truth is out there.

    Sansa schreef:
    (...)

    Ah nog een liefhebber! Dan moet ik het zeker uitproberen. (:


    Ik raad het je echt aan. Ik ben zo verslaafd ik heb 332 borden en 18.8k pins. |:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 20:03 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    9gag! Voordat ik ga slapen scroll ik daar altijd doorheen! Verder gebruik ik telegram vaak om met mijn vriend te praten :)


    Treat people with kindness

    Thuisbezorgd. Problematisch vaak gebruikt


    Sarah = ongewoon sexy

    CoStompe schreef:
    Thuisbezorgd. Problematisch vaak gebruikt

    Herkenbaar. Woon nu gelukkig weer bij m'n ouders, dus ik heb hem sindsdien niet meer gebruikt.

    Ehm, ik denk Facebook, Chrome (Quizlet), NLziet, Videoland en Netflix. Ben trouwens ook best blij met Fitnesspall, Geef Je Lichaam Water, WhatsApp, ING Bankieren, NS Reisplanner, 9292, Buienradar, Buienalarm en andere handige apps.


    Deep inside, I've never felt alive

    Founder schreef:
    Een jaar geleden was Happening echt geweldig. Maar tegenwoordig gebruiken niet meer veel mensen het.


    Jajajaja, die was zó leuk. Ik krijg er af en toe nog meldingen van haha. Die ranking game vond ik awesome. Photo hunt ook.
    We hebben daar ook opgezeten met een groepje van Q, jammer genoeg is dat ook een beetje uitgestorven. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jajajaja, die was zó leuk. Ik krijg er af en toe nog meldingen van haha. Die ranking game vond ik awesome. Photo hunt ook.
    We hebben daar ook opgezeten met een groepje van Q, jammer genoeg is dat ook een beetje uitgestorven. :')

    We zouden het weer nieuw leven in kunnen blazen *hinthint* Al heb ik het volgens mij verwijderd haha

    OT: tja, het meeste is al genoemd :') Whatsapp, Snapchat, Facebook, Mail, Safari, Muziek, Neko Atsume... Dat zijn de apps die ik vaak gebruik (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    We zouden het weer nieuw leven in kunnen blazen *hinthint* Al heb ik het volgens mij verwijderd haha

    OT: tja, het meeste is al genoemd :') Whatsapp, Snapchat, Facebook, Mail, Safari, Muziek, Neko Atsume... Dat zijn de apps die ik vaak gebruik (:


    Ik kreeg net een melding van die groep HAHAHAH. Er is weer een nieuwe ronde bezig: 'who has the biggest vocabulary'. Ik ga stemmen op jou. :')

    @ Qing, das waar, er kruipt tijd in. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.