• Ja, ik fietste net zo vanaf een vriendin over de hei, stonden daar allemaal witachtige koeien, met van die enge hoorns enzo, en ik vond dat vet eng. En toen fietste er zo'n man voor me, dus ik schreeuwde zo; "Meneer, wacht! Ik vind die koeien eng." En opeens begon die man mij facking hard uittelachen. :\ En dat vond ik gewoon niet normaal.

    Waha x] Ik zou in hem plaats ook beginnen lachen x] Sorry maar ik vind dit grappig ['A]

    Woejo 0o
    Creep !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ;O wat een domme man
    ach zielig, ik ben ook zo bang voor hélé grote beesten, en ook voor hélé kleine beestjes x']

    koeien? :|
    Maat, die ogen zijn zooo eng! Echt kijk zo'n beest niet in de ogen want dan slaap je niet ö

    en arme jij, dat doe idd niet.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Waha x] Ik zou in hem plaats ook beginnen lachen x] Sorry maar ik vind dit grappig ['A]
    Nou, ik vond het vet eng hoor. Ik dacht zo "die beesten gaan me opeten"
    0___________0

    (...)Nou, ik vond het vet eng hoor. Ik dacht zo "die beesten gaan me opeten"
    0___________0


    Jaah dat heb ik vet vaak bij insecten ofseeu die zijn echt zo vie u__u Serieus oO

    Koeien zijn eng. x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mag dit onzin ding blijven staan? ;a

    zou ik ook mee lachen sry

    als je zo voor de straat roept maan die koeien zijn eng

    sry ts gwn grappig


    Gilles (ll)

    koeien? :|
    Maat, die ogen zijn zooo eng! Echt kijk zo'n beest niet in de ogen want dan slaap je niet ö

    en arme jij, dat doe idd niet.

    nou, ik heb een oog van een koei moete dissecteren, of hoe je het ook noemen wil, opensnijden dus :S
    eigenlijk heb ik niks gedaan, ik heb het de rest van m'n groepje late doen :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Komt Anke weer met haar droge opmerkingen xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mag dit onzin ding blijven staan? ;a


    Ik verplaats het even naar Off-Topic. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "