• Omdat ik zo'n beetje 24/7 op het internet ben, kom ik een hoop rare dingen tegen maar dit vond ik de moeite waard om te delen met de Harry Potter fans op Q.




    Wat vinden jullie ervan?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sorry, ik kan techno en house nog wel waarderen in een club, maar ik vind deze mix niet leuk/mooi. Ik vind dat de muziek (van hp) een beetje te veel overdonderd wordt door alle effecten. Daardoor wordt het mij iets te overdadig.

    Ik ken soundtrackmuziek van PotC 4 die ik dan beter gemixt vind. (Staan ook op de officiële soundtrack, dus dat helpt.)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 11:38 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah vet. Ik ben weer overnieuw begonnen in de Harry Potter boeken en na de examens ga ik sowieso alle films weer kijken!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I laugh. Hard gaan op Harry Potter.


    Pretty is just a pretty word.

    Grappig. Fun. Da's alles dat ik erop te zeggen heb. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Die "expecto patronum" is zooooo gewedig! :')


    I wanna be a wizard!

    Niceee


    Treat people with kindness

    Hahaha, ik hou niet echt van zulke muziek maar dit is wel tof als je op zo'n feestje staat en ineens hoor je dit :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahaha ik vind het eerste deel echt hoofdpijn-waardig. MAAR DIE DROP. Nee echt, dat vind ik wel een duimpje waardig. + Harry Potter club-night? Count me in.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )