• Want ik weet niet welk shirt ik moet dragen bij deze outfit met sinterklaas (ik weet het, dat duurt nog even, maar shhht). Anyway, ik twijfel dus ontzettend en mijn ouders konden ook niet bepaald kiezen. Mijn moeder ging voor de één en mijn vader voor de ander, hoewel ze ze allebei leuk vonden :/ Oftewel, jullie zijn de enigen die mij verder nog kunnen redden. Overigens begrijp ik het volledig als dit totaal je stijl niet is en je het allebei niks vindt, maar mogelijk zou je dan aan kunnen geven welke je het minst lelijk vindt (gezien ik het wel gewoon ga dragen, want ik vind het zelf wel leuk, haha)? c:



    Edit: Ik heb zelf even op de eerste optie gestemd, zodat ik de stemmen kan zien, dus daar moet er eentje vanaf.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 15:52 ]

    Welke vind jij het leukst/minst lelijk


    Happy Birthday my Potter!

    Vind het allebei wel leuk, maar de rode is wat meer feestelijk. ^^

    Krolock schreef:
    Vind het allebei wel leuk, maar de rode is wat meer feestelijk. ^^

    En dan sowieso met de sloffen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    En dan sowieso met de sloffen.


    Dit, gewoon dit :3


    26 - 02 - '16

    Ik vind de rode met gouden hartjes meer bij Sinterklaas passen! Ook bij kerst trouwens. Het blauwe is leuk voor een gewoon feestje, maar bij Sinterklaas zou ik voor de rode met gouden hartjes gaan, is wat 'feestelijker'!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Inferius schreef:
    (...)
    En dan sowieso met de sloffen.


    Mijn Hogwarts sloffen zijn gewoon te awesome om niet op de foto gezet te worden :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Mijn Hogwarts sloffen zijn gewoon te awesome om niet op de foto gezet te worden :Y)

    Totally agree with that :Y) ik verwacht dan wel dat je je toverstok met lichtgevend puntje meeneemt! Dat is ook feestelijk ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Totally agree with that :Y) ik verwacht dan wel dat je je toverstok met lichtgevend puntje meeneemt! Dat is ook feestelijk ^^


    Sowieso :Y)

    OT: Thanks voor de hulp btw allemaal. Love you guys. Zonder jullie zou ik er echt niet uitgekomen zijn <3


    Happy Birthday my Potter!

    Ik associeer de kleur rood echt met feestdagen in december, dus ik heb op optie twee gestemd. Plus de kleur staat je goed! Het rokje en blauwe shirt zijn qua kleur ook echt een goede combinatie, trouwens. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ligt eraan of je meer feestelijk en chic wilt, dan de rode, of meer casual en relaxed, dan de blauwe. Ik vind ze je allebei leuk staan c:

    Ik vind het blauwe mooier, omdat ik je rokje mooier vind zitten als de taille iets lager zit haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niet dat ik verstand heb van zulke dingen, maar ik vind de rode het feestelijkst. c;

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 16:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rood! Blauw vind ik meer voor alledaags en rood geeft er een wat feestelijker tintje aan (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De rode is feestelijker! De blauwe kan ook, maar dat is meer voor de alledaagse look. c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Krolock schreef:
    Vind het allebei wel leuk, maar de rode is wat meer feestelijk. ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind dat er niet veel verschil is, ik bedacht me iedere seconde waarin ik keek. Je kunt niet veel missen dus!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 18:45 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.