• Want niemand wil naar dit topic komen en mijn serie maken...

    Bill Belongs To A Girll!!

    Eigelijk is dit de verbeterde versie van een serie van mij x'D



    Hier wat uitleg....

    Je 'stalkt' Bill zowat heel de tijd. Je hoopt dat hij je ooit zal opmerken en dan zijn hart te stelen. Na een tijdje komen er meisjes bij die zeggen dat ze je helpen gaan helpen om Bill zijn hart te stelen maar eigelijk willen ze zelf Bill zijn hart. Op een dag komt er een jongen in de groep. Natuurlijk laten jullie hem mee doen want Bill is toch geen homo. Dachten jullie. Want als Bill de jongen ziet wijst hij alle meisjes af en is op slag verliefd op de jongen. De jongen ook op hem. De meisjes pikken dit niet dus gaan ze allemaal dingens verzinnen om Bill en de jongen uit elkaar te krijgen. Komt dit ooit goed?

    Owja ik ben niet iemand die Siham heeft nagedaan dat iemand van TH een Homo is en op iemand anders van TH verliefd wordt en ik had dit idee al toen Rose het nog moeilijk had met haar broer en ik wist niet dat zij een serie dat Gustav homo is en dat hij verliefd wordt op Tom maar ik doe Siham NIET na voor de duidelijkheid:Y)

    Wil je zeggen als je hem wilt maken?

    http://www.quizlet.nl/quiz/214772/ltfont-colorpinkgtbill-belongs-to-a-girl-proloogltfont-colorpinkgt/


    Only losers can act the way you do

    ik ben wel zo lief om hem te maken:D xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik ben wel zo lief om hem te maken:D xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik ben wel zo lief om hem te maken:D xD
    Yay!! Patricia leeft!! De mensen van de shoutbox zijn dood weet je wel?


    Only losers can act the way you do

    ja dat is elke ochtend ><


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik zal die serie ook wel eens maken nu ben ik benieuwd hoe het afloopt